به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs بیلبائوپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ (۱۶:۲۱) (۱۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از ۸ بازی و ۳۲ روز دوری از خانه، امشب سرانجام آبی و اناری‌پوشان به نیوکمپ خود باز می‌گردند تا سومین بازی خود مقابل اتلتیک بیلبائو در ماه ژانویه را برگزار کنند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بالاخره به خانه بازگشتیم؛ بهد از ۸ بازی متوالی خارج از خانه (طولانی‌ترین رکورد ثبت شده در تاریخ باشگاه در این زمینه)، بارسا ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) امشب، در ورزشگاه خانگی خود به مصاف این تیم باسکی می‌رود.

دیدارهای پیشین

۲۰۲۱/۰۱/۱۷ (سوپر کاپ): بارسا ۲ (گریزمن ۲) - بیلبائو ۳
۲۰۲۱/۰۱/۰۶ (لالیکا): بیلبائو ۲ - بارسا ۳ (پدری، مسی ۲)
۲۰۲۰/۰۶/۲۳ (لالیگا): بارسا ۱ (راکیتیچ- بیلبائو ۰
۲۰۲۰/۰۲/۰۶ (جام حذفی): بیلبائو ۱ - بارسا ۰
۲۰۱۹/۰۸/۱۶ (لالیگا): بیلبائو ۱ - بارسا ۰


این دو تیم درست دو هفته پیش در فینال سوپر کاپ اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند؛ دیداری که با گل دیر هنگام حریف به وقت اضافه کشیده شد و نهایتاً پیروزی را از آن تیم باسکی کرد.

در تمام رقابت‌ها، بارسا طی ۷ دیدار اخیر خود مقابل بیلبائو تنها دو بار به پیروزی رسیده است؛ شکست تلخ ۱-۰ فصل گذشته کاتالان‌ها در جام حذفی نیز شامل این بازی‌ها می‌شود. در نیوکمپ اما داستان متفاوتی را شاهدیم؛ بیلبائو در ۱۶ بازی اخیر خود در این ورزشگاه تنها یک بار شکست نخورده که آن هم به تساوی ۱-۱ در سال ۲۰۱۸ باز می‌گردد. در واقع از سال ۲۰۰۱ تاکنون آن‌ها هیچ یک از بازی‌های خود در نیوکمپ را پیروز نشده‌اند.

عملکرد حریف در ۵ بازی اخیر خود

جام حذفی: الکویانو ۱-۲ بیلبائو
لالیگا: بیلبائو ۵-۱ ختافه
جام حذفی: ایبیاز ۱-۲ بیلبائو
سوپر کاپ: بارسا ۲-۳ بیلبائو
لالیگا: بیلبائو ۲-۳ بارسا

بررسی وضعیت‌ تیم‌ها در لالیگا

بارسا این هفته را در جایگاه سوم جدول آغاز کرد اما بعد از پیروزی ۲-۰ سویا مقابل ایبار، حال با یک بازی کمتر نسبت به این تیم، در رده چهارم جای گرفته است.

در واقع با شکست ۲-۱ رئال مادرید در خانه مقابل لوانته، یک پیروزی در بازی امشب می‌تواند بارسا را به رده دوم جدول برساند؛ بالاترین جایگاهش در این فصل در جدول لیگ.


ویارئال و رئال سوسیداد نیز بعد از کسب تساوی ۱-۱ جایگاه‌های پنجم و ششم جدول را اشغال کرده‌اند. اتلتیکو مادرید، صدرنشین جدول نیز ساعت ۱۸:۴۵ (به وقت ایران) عصر امروز در خانه کادیز به مصاف این تیم خواهد رفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۶ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!