به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: هدف تیم کسب عناوین است اما باید واقع‌بین بود!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ (۱۸:۱۳) (۲۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


مصاحبه رونالد کومان در آستانه مصاف با بیلبائو را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در دو بازی قبلی‌مان مقابل بیلبائو فرصت‌های زیادی برای پیروزی داشتیم. آن‌ها در فینال سوپر کاپ پیروز شدند. آن‌ها از نظر فیزیکی تیم قدرتمندی دارند.

گارسیا؟ همواره مهم است که باشگاه روی تقویت تیم کار کند؛ اگر در حال حاضر موقعیتش وجود ندارد، در تابستان می‌تواند این کار انجام شود. به نظر من مشکلی وجود ندارد.

در خواست دوباره برای خرید گارسیا؟ این را درک می‌کنم که این موضوع مهمی است اما وظیفه من آماده کردن تیم برای بازی‌هاست‌. [دخالت در این مورد] مانند این است که انرژی‌ام را صرف کاری کنم که نمی‌توانم بر آن کنترلی داشته باشم.

وظیفه من آماده کردن بازیکنان است و وظیفه رامون پلانز بهبود بخشیدن به وضعیت تیم‌. وظیفه من فکر کردن در مورد بازی با بیلبائو است و دوست ندارم بیش از این در مورد مسائل متفرقه حرف بزنم.

یک بازیکن بارسا باید برای هر چیزی آماده باشد. اومتیتی مدت زیادی دور از میادین بوده و مینگزا از بارسا ب به تیم اصلی آمده است‌. خواهیم دید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. بازیکنان باید پیشرفت کنند.

این فصل فصلی است که ما در حال ایجاد تغییرات هستیم. ما جوانان را انتخاب کردیم. بارسا نمی‌تواند عناوین زیادی کسب کند. ما پیشرفت می‌کنیم، می‌جنگیم اما باید واقع‌‌بین بود و توجه داشت که در چه جایگاهی بودیم و چه تغییراتی انجام شده است. این ربطی به خریدها ندارد.

از وضعیت لالیگا آگاهیم. شرایط پیچیده‌ای است زیرا از نظر کسب امتیاز فاصله زیادی با صدر جدول داریم‌. نمی‌توان مطمئن بود که در لیگ قهرمانان مدعی قهرمانی هستیم‌. یک آزمون سخت مقابل PSG داریم که سعی می‌کنیم آن را با موفقیت پشت سر بگذاریم. هدف تیم کسب عناوین است اما باید واقع‌بین بود.

بهتر بود بازی جام حذفی در خانه خودمان برگزار می‌شد اما اینطور نیست. بارسا در تمام رقابت‌ها مهم‌ترین تیم است و این روی برنامه‌ها تاثیر می‌گذارد. باید این را بپذیریم و در مورد پیروزی در بازی‌ها فکر کنیم.

اشتیاق فوق‌العاده‌ای در روبرتو برای بازگشت می‌بینم. او توانایی‌های زیادی دارد. فردا لیست بازی منتشر می‌شود و خواهیم دید که او در آن حضور دارد یا خیر.

تودیبو بازیکن بارساست اما من روی او حساب نخواهم کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کومان: هدف تیم کسب عناوین است اما باید واقع‌بین بود!
لپ کلام رو گفت و تمام
دیگه هوادارها انتظاری از تیم نداشته باشن
با این حرف فشار رو از تیم برداشت


شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ (۱۹:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!