به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی و رسیدن به رکورد بیشترین بازی برای بارسا در جام حذفیآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ پنج‌شنبه، ۹ بهمن ۱۳۹۹ (۱۵:۱۹) (۴۱۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

چهارشنبه شب در استادیوم وایکاس، این ستاره آرژانتینی ۷۶مین بازی خود با پیراهن بارسا در رقابت‌های جام حذفی را به نمایش گذاشت و از رکورد جوزپ سامیتیر در این زمینه عبور کرد. جزئیات این رکورد شگفت انگیز را در این مطلب بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی تاکنون ۷۶ بار در جام حذفی به میدان رفته است؛ یک بازی بیشتر از جورپ سامیتیر، اسطوره سال‌های دور باشگاه. مسی در این ۷۶ بازی، ۵۳ گل به ثمر رسانده و تنها خود سامیتیر آماری بهتر از او در این زمینه دارد (۶۴ گل). البته این ستاره آرژانتینی از نظر کسب جام بالاتر از سامیتیر قرار دارد.

مسی تاکنون شش بار قهرمان جام حذفی شده است. درست به اندازه جرارد پیکه، سرخیو بوسکتس و اندرس اینیستا. تنها یک بازیکن بیش از مسی قهرمان جام حذفی شده است: اگوستین گاینزا، بازیکنی که در دهه‌های چهل و پنجاه برای بیلبائو بازی می‌کرد و با هفت قهرمانی رکورددار است.

در میان بازیکنانی که بیشترین بازی را برای بارسا در جام حذفی انجام داده‌اند، بعد از مسی (۷۶ بازی) و سامیتیر (۷۵ بازی)، نام دیگر اسطوره‌های باشگاه هم به چشم می‌خورد: اندرس اینیستا (۷۳ بازی)، ویچنز پیرا (۷۱ بازی)، ژاوی هرناندز (۷۰ بازی) و جوزپ سگارا (۶۹ بازی) که در رده‌های بعدی قرار دارند. در میان بازیکنان فعلی تیم، دو بازیکن هستند که به آمار این اسطوره‌ها نزدیک هستند: سرخیو بوسکتس (۶۶ بازی) و جرارد پیکه (۶۱ بازی).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Alireza_Sleepless
پاسخ به: مسی و رسیدن به رکورد بیشترین بازی برای بارسا در جام حذفی
ایشالله میزنه


جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ (۴:۵۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۰ کاربر آنلاین است. (۲۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!