به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فرنکی دی یونگ، هافبک خوش فرم این روزهای بارساآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۹ (۱۸:۳۳) (۴۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کم کم می‌توان بازتابی از عملکرد این هافبک هلندی در آژاکس و تیم ملی هلند را با پیراهن بارسا نیز مشاهده کرد. بازی در پستی تهاجمی‌تر در میانه میدان به مرد شماره ۲۱ بارسا آزادی عمل بیشتری داده و همین امر منجر به افزایش نرخ گلزنی‌های او شده است. در این خبر به مقایسه عملکرد او طی فصول اخیر خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دو سال پیش که خبر خرید این هافبک منتشر شد، لبخند را به لب‌های هواداران هدیه کرد. حال با ظهور او به عنوان یک گلزن نیز این اتفاق تکرار شده است. در مصاف با الچه فرنکب دی یونگ ششمین گل خود با پیراهن آبی‌ و اناری‌ها را به ثمر رساند.

لیست بازی‌هایی که او در آن‌ها گلزنی گرده به شرح زیر است:

بارسا vs والنسیا (لالیگا ۲۰۱۹/۲۰)
بتیس vs بارسا (لالیگا ۲۰۱۹/۲۰)
بارسا vs رئال سوسیداد (لالیگا ۲۰۲۰/۲۱)
هوئسکا vs بارسا (لالیگا ۲۰۲۰/۲۱)
رئال سوسیداد vs بارسا (سوپر کاپ ۲۰۲۰/۲۱)
الچه vs بارسا (لالیگا ۲۰۲۰/۲۱)


ثبت آمار ۶ گل زده طی تنها یک فصل و نیم حضور در بارسا بی شک آمار بسیاری بهتری از رکورد ۵ گل زده طی ۳ فصل حضورش در آژاکس است.

اگر عملکرد او در هر فصل را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهیم، فصل ۲۰۲۰/۲۱ (هر چند که هنوز به پایان نرسیده است) پربارترین فصل دوران حرفه‌ای این هافبک هلندی محسوب می‌شود؛ ۴ گل در ۲۵ بازی در مقایسه با ۳ گل در ۴۸ بازی (در فصل ۲۰۱۸/۱۹) و ۱ گل در ۲۴ بازی (در فصل ۲۰۱۷/۱۸) پیشرفتی کاملاً محسوس است.


شایان ذکر است که در طول فصل ۲۰۱۶/۱۷ دی یونگ بین تیم‌ ب و تیم اصلی آژاکس جابه‌جا می‌شد و در این مدت ۶ بار برای تیم جوانان و یک بار برای تیم نخست این باشگاه گلزنی کرد.

یک هافبک کامل

تطبیق پذیری، دید بالا، سخت‌کوشی در دفاع، پتانسیل حمله و بازی با توپ خوب؛ این‌ها بخشی از ویژگی‌هایی است که باعث شده این بازیکن بتواند به مهره کلیدی سیستم بازی کومان تبدیل شود.

علاوه بر آمار خوبش در امر گلزنی، دی یونگ با ۱۴۴ بازیابی توپ در بازی‌های این فصل، در این زمینه رده دوم جدول و با ۴ پاس گل در رده سوم جدول برترین گلزنان بارسا قرار دارد.


دریبل‌زنی او یکی دیگر از قابلیت‌های منحصربه‌‌فردش محسوب می‌شود که باعث شده ۲۸ بار در این فصل برای آبی و اناری‌ها بازی کند - ۲۳ بار در ترکیب اصلی بوده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Alirezasolei10
پاسخ به: فرنکی دی یونگ، هافبک خوش فرم این روزهای بارسا
بهترین هافبک تیم بدن آماده ، دریبل زن ، گل زن ، بازی ساز و...


سه‌شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۹ (۱۹:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۱ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!