به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ الچه vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۵ بهمن ۱۳۹۹ (۱۳:۲۰) (۲۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از سه بازی متوالی در سوپر کاپ و جام حذفی، امروز آبی و اناری‌ها به لالیگا باز می‌گردند تا ساعت ۱۸:۴۵ (به وقت ایران) در یک بازی خارج از خانه دیگر، مقابل الچه صف‌آرایی کنند. هر آنچه باید در مورد این دیدار بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برنامه بازی‌های لالیگایی بارسا در سال جدید میلادی با ۴ بازی خارج از خانه متوالی آغاز شده که خوشبختانه ۳ تای نخست آن‌ها با پیروزی مقابل تیم‌های هوئسکا، بیلبائو و خرانادا به پایان رسید و امشب چهارمین برد هم می‌تواند مقابل الچه رقم بخورد؛ تیمی که در رده ۱۸م جدول لیگ (منطقه سقوط) قرار دارد و در ۱۲ بازی اخیر خود هرگز پیروز نشده است.

در مقابل روند پیروزی‌های بارسا این تیم را به جایگاه سوم جدول رسانده است. آبی و اناری‌ها هنوز ۱۰ امتیاز با اتلتیکو مادرید صدرنشین فاصله دارند (تیمی که هنوز یک بازی کمتر از بارسا برگزار کرده است).

دیدارهای پیشین

بارسا و الچه اوایل این فصل در جام خوان گمپر به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با پیروزی ۱-۰ به سود کاتالان‌ها به پایان رسید. تک گل آن دیدار را هم آنتوین گریزمن به ثمر رساند.

۶ سال از آخرین دیدار رسمی بارسا و الچه می‌گذرد؛ زمانی که کاتالان‌ها ۶-۰ در هفته بیستم رقابت‌های لالیگا به پیروزی رسیدند.

محرومیت مسی

مسی با دبل در دو بازی قبلی بارسا در لیگ به صدر جدول گلزنان صعود کرد اما این ملی‌پوش آرژانتینی بازی امروز را به علت محرومیت از دست خواهد داد. علت این محرومیت کارت قرمزی است که در دقایق پایانی فینال سوپر سوپر کاپ مقابل بیلبائو دریافت کرد.

دست بعد از دریافت چراغ سبز پزشکی، به لیست تیم برای این بازی بازگشت اما پیکه، کوتینیو، روبرتو و فاتی همچنان مصدوم هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!