به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رونالد کومان: کمبود بازیکن داریم اما خریدها بستگی به وضعیت اقتصادی باشگاه داردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۹ (۱۸:۱۳) (۱۸۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

مصاحبه رونالد کونان در آستانه مصاف با الچه در هفته ۲۰م لیگ را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«بعد از سه بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای به این بازی می‌رویم و این هفتمین بازی خارج از خانه ماست. نیازمند بازگشت بازیکنانمان هستیم».

«از دست دادن ۷ پنالتی از ۱۲ پنالتی ممکن خیلی زیاد است. پنالتی‌زن اصلی ما مسی است اما اگر او نباشد، به سایر بازیکنان نیاز داریم؛ کسانی که از قابلیت بالا و توانایی پنالتی‌ زدن برخوردار باشند».

«کمبود بازیکن داریم اما خریدها بستگی به وضعیت مالی باشگاه دارد. دیدگاه چندان متفاوتی با دیدگاه نامزدهای انتخابات ندارم».

«دست؟ او بازی‌های زیادی انجام داده است. او خیلی جوان است و داشتن یک سال بدون مشکل و مصدومیت برایش دشوار است. به نظر می‌رسد او ریکاوری کرده، حال باید تصمیم بگیریم که او را در ترکیب اصلی قرار دهیم یا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاوریم».

«سوارز؟ هر گاه او گلزنی می‌کند از من چنین‌ سوالاتی نپرسید. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است، فروش او تصمیمی بود که ما به همراه باشگاه گرفتیم. برایش بهترین‌ها را آرزو دارم اما اگر از من بپرسید، او فقط یک پنالتی‌ را گل کرد که معلوم هم نبود پنالتی است یا نه».

«۸ بازی خارج از خانه متوالی دیوانه‌کننده است. به غیر از فینال سوپر کاپ مقابل بیلبائو و تساوی ۱-۱ مقابل رئال سوسیداد در سایر این بازی‌ها پیروز شدیم و نشان دادیم از نظر ذهنی تیم قدرتمندی هستیم».

«تعویض‌ها؟ بازی‌هایی داشتیم که بعد از انجام تعویض‌ها تیم بهتر عمل کرده است».

«خروج فیرپو؟ به خودش بستگی دارد. او فعلاً با ماست و زمان‌هایی که در بازی حضور داشته، انتظارات را برآورده کرده است. این تصمیم به تمایل خودش بستگی دارد، ما هم نمی‌توانیم همه بازیکنان را یک جا از دست بدیم. به تیمی نیاز داریم که بتوانیم با بازی‌های باقی مانده روبرو شویم».

«ارائوخو؟ او مشارکت زیادی در بازی دارد. سطح واقعاً قابل قبولی دارد. او جوان است با این حال شخصیت خوب و جدیت فراوانی دارد. او باید در برخی زمینه‌ها پیشرفت کند به ویژه در حرکت با توپ، پاس‌دهی و کنترل توپش».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: رونالد کومان: کمبود بازیکن داریم اما خریدها بستگی به وضعیت اقتصادی باشگاه دارد
در بازه زمانی بدی تیم رو قبول کرده و باید همه این فشارها رو تحمل کنه .امیدوارم اوضاء تیم بهتر بشه تا همگی نفس راحتی بکشیم


شنبه، ۴ بهمن ۱۳۹۹ (۲۰:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!