به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ کورنیا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۹ (۱۶:۱۷) (۳۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اولین بازی بارسا در جام حذفی ۲۰۲۰/۲۱ در مرحله یک شانزدهم این رقابت‌ها مقابل کورنیا برگزار خواهد شد. رونالد کومان خواهان یک بازی خود از شاگردانش است تا بتوانند خاطره تلخ شکست در فینال سوپر کاپ را فراموش کنند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این دو تیم در رده بزرگسالان هرگز در یک رقابت رسمی با یکدیگر روبرو نشده‌اند اما کورنیا تجربه زیادی از بازی با تیم‌ها جوانان بارسا دارد.

آشنایی با رقیب

سرمربی: گیلرمو رومو تاکنون هرگز تجربه بازی مقابل تیم بزرگسالان بارسا را نداشته است اما تیم‌هایش ۶ بار مقابل بارسا ب بازی کرده‌اند. ۳ برد، ۲ تساوی و ۱ شکست ماحصل عملکرد او با تیم‌های مختلف از جمله کورنیا مقابل بارسا بوده است.

برترین گلزنان: الکساندر پلا و آدرین خیمنز هر دو یک گل در این فصل از رقابت‌های جام حذفی به ثمر رسانده‌اند. گیلا و آگوس مندیا با ۲ گل زده برترین گلزنان این تیم در بازی‌هایش در لیگ دسته ۳ اسپانیا هستند.

چطور به اینجا رسیدند؟ سبز و سفیدها با شکست اتلتیکو مادربد (۱-۰) جواز صعود به یک شانزدهم نهایب جام حذفی را کسب کردند. در دور قبلی آن‌ها مارینو را ۱-۰ شکست دادند.شاگردان رومو همچنین طی ۶ بازی اخیر خود در لیگ هرگز پیروز نشده‌اند: ۳ تساوی و ۳ شکست؛ که یکی از این شکست‌ها مقابل بارسا ب گارسیا پیمنتا بوده است.

رئیس باشگاه کورنیا، الکس تالاورس تجربه بازی در تیم جوانان بارسلونا و همچنین هم‌بازی بودن با جوردی آلبا در دوران حضورش در این باشگاه را دارد.

رونالد کومان پیش از این یک بار به عنوان سرمربی والنسیا (۲۰۰۷/۰۸) و بازیکن بارسا (۱۹۸۹/۹۰) فاتح این جام شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ کورنیا vs بارسا
به شخصه انتظار بیشتری از کومن و کادر فنی و بازیکنان داشتم و دارم .امیدوارم تیم بهتر بشه.هنوزم حداقل حدود 40%به این نفرات امیدوارم


پنج‌شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۹ (۲۰:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۶۸ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!