به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: شرایط پیچیده‌ای داریممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۹ (۱۷:۱۷) (۱۹۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

مصاحبه رونالد کومان پیش از مصاف با کرنیا در یک شانزدهم نهایی جام حذفی را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«می‌دانیم در جام حذفی همواره غافلگیری وجود دارد، ما به چمن مصنوعی عادت نداریم و این یک بازی پیچیده خواهد بود‌. برای آن‌ها این (مهم‌ترین) بازی سال است».

«وضعیت ما پیچیده بود و بعد از آن بازی پیچیده‌تر شد. دیگر فرصتی برای شکست خوردن نداریم، به نظر من در مسیر درستی قرار داریم، به ویژه در لالیگا و باید به همین مسیر ادامه دهیم».

«بله دست ناراحتی عضلانی دارد. فکر می‌کنم تا پایان این هفته نتواند بازی کند. روبرتو به طور انفرادی تمرین می‌کند و اوایل هفته آینده می‌تواند به تمرینات گروهی بپیوندد. او خیلی تلاش می‌کند و فاصله کمی با بهبودی کامل دارد».


«در بازی فردا مقابل کورنیا باید تغییراتی ایجاد کنیم، فردا نتیجه را خواهید دید».

«پی‌اس‌جی مسی را می‌خواهد؟ اگر از من در مورد علاقه به نیمار و امباپه هم سوال کنید می‌گویم بله. نمی‌دانم چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد. نمی‌توانم در مورد این مسائل نظری بدهم».


«ترینکائو؟ فرانسیسکو جوان است. آمدن به بارسا خودش یک قدم رو به جلوست، باید صبور بود و او هم در مسیر درستی قرار دارد. در پست او رقابت وجود دارد اما ما رویش حساب می‌کنیم».

«کویادو بازیکن آینده باشگاه است، مهاجمی که می‌تواند به عنوان وینگر بازی کند. ممکن است او را برای بازی فردا فرابخوانیم، او فردا صبح هم به همراه ما تمرین خواهد کرد. ما همواره حواسمان به بازیکنان بارسا ب هست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۸ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!