به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ سوسیداد vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۹ (۱۳:۲۹) (۴۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) کاتالان‌ها در دور نیمه‌نهایی سوپر کاپ اسپانیا به مصاف رئال سوسیداد خواهند رفت. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا در بهترین فرم این فصل خود به این بازی خواهد آمد. آبی و اناری‌ها طی ۸ بازی اخیر خود تنها ۲ تساوی کسب کرده‌اند و در سایر بازی‌ها به پیروزی رسیده‌اند تا نهایتاً توانستند به کورس رقابت برای قهرمانی لیگ بازگردند.

با این حال سوسیداد شرایطی کاملاً متفاوت دارد؛ آن‌ها در ۱۰ بازی ابتدایی فصل صدرنشین بودند اما از آن پس، طی ۹ بازی اخیر خود تنها یک برد کسب نموده و در این بین شکست ۲-۱ در نیوکمپ را هم تجربه کرده‌اند. سوسیداد اکنون در رده پنجم جدول حضور دارد.


نسخه جدید سوپر کاپ

سوپر کاپ اسپانیا برای اولین بار در سال ۱۹۸۰ معربی شد و به طور سنتی بین قهرمان لالیگا و جام حذفی اسپانیا برگزار می‌شد. در فصل گذشته اما برای اولین بار این مسابقه نائب قهرمانان دو رقابت مذکور را نیز در خود جای داد. فصل گذشته این بازی‌ها در جده عربستان برگزار اما امسال به علت شیوع کرونا در همان اسپانیا برگزار می‌شود‌؛ هر سه بازی (دو نیمه نهایی و یک فینال) در اندلوس. کوردوبا میزبان بازی امشب بارسا و سوسیداد خواهد بود و مالاگا پنج‌شنبه دیدار دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو را شاهد خواهد ‌بود. دیدار فینال در سویا برگزار خواهد شد.

عملکرد بارسا در سوپر کاپ اسپانیا

بارسا بیش از هر تیمی قهرمان این جام شده است (۱۳ بار) و رئال مادرید با ۱۱ قهرمانی در رده دوم قرار دارد. کاتالان‌ها همچنین بیش از سایر تیم‌ها جواز حضور در این رقابت را کسب کرده است (۲۴ بار) و در این زمینه نیز رئال مادرید با ۱۶ حضور در رده بعدی قرار گرفته است.

آخرین پیروزی بارسا در سوپر کاپ به سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد؛ زمانی که سویا را ۲-۱ در مراکش شکست داد. آن‌ها فصل گذشته در نیمه‌نهایی این مسابقات ۳-۲ مغلوب اتلتیکو مادرید شدند - اتفاقی که موجب اخراج والورده شد.

لئو مسی با ۱۴ گل زده در این بازی‌ها برترین گلزن سوپر کاپ به شمار می‌رود. بعد از او رائول با ۷ گل زده قرار دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Reza180
پاسخ به: پیش‌بازی؛ سوسیداد vs بارسا
زنده باد بارسا و بارسایی...



جمعه، ۲۶ دی ۱۳۹۹ (۳:۰۹)
 
Reza180
پاسخ به: پیش‌بازی؛ سوسیداد vs بارسا
بازی حساسی بود.بدون مسی لنگ بودیم.
اگر مهارت های تراشتگن تو بازی و تو پنالتیا نبود واقعا مشخص نبود چی میشه


جمعه، ۲۶ دی ۱۳۹۹ (۳:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۸ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!