به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: هر مربی برای انتقال تفکراتش به زمان نیاز داردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۹ (۲۳:۳۲) (۲۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

مصاحبه رونالد کومان در آستانه مصاف با بیلبائو را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به نظر من بیلبائو می‌تواند سیستم بازی‌اش را تغییر دهد، البته با توجه به اینکه سرمربی جدیدشان تنها ۲ روز است که کار خود را شروع کرده، فکر نمی‌کنم بتوانند تغییر چندانی ایجاد کنند. آن‌ها سبک ‌بازی فیزیکی‌ای دارد.

در زندگی اتفاقاتی می‌افتد که خارج از کنترل ما هستند. ما باید تمرین صبح امروز را به تعویق می‌انداختیم و دوباره تست کرونا می‌دادیم تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده باشیم. اما خوشحالم که بازی به تعویق نیفتاد.

النیا از باشگاه اجازه گرفت در تمرینات حضور نیابد تا کارهای خروجش را انجام دهد. بازیکنانی هستند که می‌توانند تصمیم بگیرند بمانند یا بروند. او تصمیم گرفت برود.

احتمال به تعویق افتادن برگزاری انتخابات به دلیل شیوع کرونا؟

من نمی‌توانم در مورد مسائل بهداشتی نظر بدهم. ممکن است کرونا باعث شود تاریخ انتخابات تغییر کند ‌اما اکنون با توجه شرایط باشگاه، جوانب فنی آن مهم است. با این حال من همواره گفته‌ام که باید مراقبت کرد تا این همه‌گیری متوقف شود.

شاید امتیازات زیادی در بازی‌های خارج از خانه از دست داده باشیم اما تیم ما سعی می‌کند در ورزشگاه‌ حریف هم به همان ‌روشی بازی کند که در خانه بازی می‌کند. تسلط داشتن بر حریف، ایجاد خطر و فرصت گلزنی کارهایی است که باید انجام دهیم.

بازیکنان مهمی داریم که مصدوم هستند. نتوانستم در لیست تیم تغییر زیادی ایجاد کنم. هر مربی برای انتقال تفکراتش به زمان نیاز دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۵ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!