به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

عثمان دمبله، یار تاثیرگذار خط حمله بارساآبی و اناری‌ها
فرستنده متین اکبری در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۹ (۱۴:۲۷) (۳۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

علی رغم ناکامی در کسب پیروزی در آخرین بازی سال، یکی از معدود نکات مثبت تساوی مقابل ایبار بازگشت عثمان دمبله از مصدومیت و ارائه نمایشی قابل قبول توسط او بود. به همین بهانه در این مقاله عملکرد او در این فصل را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این وینگر جوان در بازی مقابل کادیز دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست شد و بعد از غیبت در پنج بازی ماه دسامبر، دمبله در نیمه دوم بازی مقابل ایبار جانشین سرجینیو دست شد. این ستاره فرانسوی نقش موثری در بازی تهاجمی بارسا داشت و در شصت و هفتمین دقیقه بازی سانتر جونیور فیرپو را تبدیل به گل کرد.

با وجود مصدومیت، دمبله در ۱۳ بازی‌ای که در فصل ۲۰۲۰/۲۱ به میدان رفته، پنج گل به ثمر رسانده (سه گل در لیگ قهرمانان و دو گل در لیگ) و دو پاس گل هم ارسال کرده است. این‌ یعنی او به طور میانگین هر ۱۲۴ دقیقه یک گل به ثمر رسانده است. تنها انسو فاتی آمار بهتری از او داشته است (یک گل در هر ۱۱۹ دقیقه).

شایان ذکر است دمبله در این فصل هر ۸۹ دقیقه، یک گل یا پاس گل ثبت کرده و از این حیث تاثیرگذاترترین مهاجم بارسا در این فصل از رقابت‌ها محسوب می‌شود.

او همچنین با پنج گل در رتبه دوم بهترین گلزنان تیم در این فصل قرار دارد. گریزمن، انسو فاتی و بریتویت هم هر کدام پنج گل در این فصل به ثمر رسانده‌اند. لیونل مسی با ۱۰ گل زده، بهترین گلزن بارسا در این فصل است.


دمبله از زمان پیوستنش به بارسا در سال ۲۰۱۷، آمار ۲۴ گل زده و ۱۷ پاس گل را ثبت کرده است. او در فصل ۲۰۱۷/۱۸ چهار گل، در فصل ۲۰۱۸/۱۹ که بهترین فصلش بود، چهارده گل و در فصل ۲۰۱۹/۲۰ به خاطر مصدومیت‌هایی که با آن مواجه بود تنها یک گل به ثمر رساند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۱ کاربر آنلاین است. (۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!