به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انتقال دپای به بارسا، همچنان در هاله‌ای از ابهامنقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ یکشنبه، ۷ دی ۱۳۹۹ (۱۵:۱۷) (۴۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

بارسا در مورد جذب ممفیس دپای مطمئن نیست. در حالی که چیزی به باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی نمانده، ورود این مهاجم هلندی به بارسا در این بازه غیرممکن‌تر از قبل به نظر می‌رسد. در این خبر احتمال خرید او را از جوانب مختلف تحلیل کرده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به خاطر تعدد مهاجمان تیم، بارسا در مورد هزینه کردن برای خرید یک مهاجم دیگر تردید دارد. فرم خوب پدری، عملکرد خوب مارتین بریتویت، بازگشت عثمان دمبله از مصدومیت و بازگشت انسو فاتی تا چند ماه دیگر، از دلایلی هستند که رسیدن فرصت بازی به این مهاجم هلندی را سخت خواهد کرد.

هنوز نمی‌توان به طور کامل خرید او را منتفی دانست، ولی باشگاه اولویت‌های دیگری از جمله خرید یک مدافع میانی دارد.

رونالد کومان در تابستان خواهان خرید دپای بود. این مربی هلندی به دمبله اطمینان نداشت و خواستار خرید یک مهاجم چند کاره با توانایی بازی در پست‌های مختلف از جمله ۹ کاذب بود. توافق با این بازیکن و باشگاه لیون انجام شده به نظر می‌رسید ولی به خاطر مسئله محدودیت دستمزدها در بارسا این انتقال انجام نشد.

نظر کومان در مورد این انتقال تغییر نکرده است. اما باشگاه برنامه دیگری دارد. هزینه انتقال او تنها ۵ میلیون یورو خواهد بود زیرا قرارداد این بازیکن در تابستان به اتمام خواهد رسید ولی دستمزد او هم باید مدنظر قرار بگیرد. بارسا می‌تواند این بازیکن را جذب کند ولی احساس می‌کند که به اندازه کافی بازیکن در خط حمله دارد و می‌خواهد تمرکز خود را روی برطرف کردن سایر نقاط ضعف تیم بگذارد.


تنها چیزی که می‌تواند باعث تغییر برنامه‌های بارسا شود فروش بازیکن است. این احتمال وجود داشت که بریتویت در ژانویه به فروش برسد ولی مهاجم دانمارکی تمایلی به خروج ندارد و اعتماد رونالد کومان را هم بدست آورده است.

دمبله دیگر بازیکنی است که احتمال فروشش وجود دارد زیرا او ۱۸ ماه پایانی قراردادش را سپری می‌کند و تمایلی هم برای تمدید قرارداد نشان نداده است. دمبله درست مانند تابستان، هیچ تمایلی برای خروج از بارسا در نقل و انتقالات زمستانی ندارد و ترجیح می‌دهد تا پایان قراردادش در بارسا بماند.

باید ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. دپای در انتظار بارساست. زیرا رویای بازی برای بارسا را دارد. ولی یوونتوس و اخیرا پاریس سنت ژرمن که او را خریدی کم هزینه می‌دانند وضعیت او را زیر نظر دارند. اگر بارسا او را بخواهد، او می‌آید، ولی جذب او فرآیند پیچیده‌ای خواهد داشت.

گزارشاتی نیز وجود دارند که ادعا می‌کنند بارسا فرآیند خرید دپای را متوقف کرده و فعلاً تنها خرید اریک گارسیا اولویت باشگاه است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۳ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!