به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ وایادولید vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲ دی ۱۳۹۹ (۱۲:۵۳) (۲۳۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا امشب در حالی آخرین بازی خارج از خانه‌اش در فصل ۲۰۲۰ را برگزار خواهد کرد که به دنبال افزایش رکورد شکست ناپذیری‌ خود مقابل حریفی است که طی ۱۳ سال اخیر تنها یک بار در مصاف با آبی و اناری‌ها به پیروزی رسیده است.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تنها برد وایادولید مقابل بارسا طی ۱۳ سال اخیر به مارس ۲۰۱۴ باز می‌گردد؛ با این حال این تیم را نباید دست کم گرفت چرا که در این فصل تیم‌های قدری چدن اتلتیک بیلبائو، خرانادا و اوساسونا را شکست داده و در آخرین بازی خود مقابل سویا به تساوی دست یافته است.

آیا می‌دانستید؟

• رئال وایادولید در ۱۴ بازی‌ خانگی اخیر خود مقابل بارسلونا در لالیگا تنها دو برد کسب کرده (۲ تساوی و ۱۰ شکست) و در بازی آخر نیز موفق به گلزنی نشده است. با این حال تاکنون هرگز پیش نیامده که وایادولید در سه بازی متوالی از گلزنی مقابل کاتالان‌ها ناکام بماند.

• رئال وایادولید در ۲ بازی از ۳ بازی اخیر خود در لالیگا به پیروزی رسیده و یک تساوی نیز کسب کرده است؛ به اندازه تعداد بردهای خانگی خود در این رقابت‌ها طی ۱۱ بازی اخیر (۲ برد، ۵ تساوی و ۴ شکست).


• بارسا در ۴ بازی خارج از خانه اخیر خود در لالیگا هرگز به پیروزی نرسیده است (۱ تساوی و ۳ باخت)؛ آخرین باری که بارسا ۵ بازی خارج از خانه متوالی در لالیگا را بدون برد سپری کرد، به سال ۲۰۰۸ (۶ بازی، ۲ تساوی و ۴ باخت) و دوران مربیگری فرانک ریکارد باز می‌گردد.

• با اینکه آنتوین گریزمن در ۵ بازی لالیگایی نخست خود مقابل وایادولید چهار بار دبل کرد، اما در ۳ بازی اخیر خود مقابل این تیم هرگز موفق به گلزنی نشده است.


• مسی در سه بازی لالیگایی اخیر خود مقابل وایادولید، در به ثمر رسیدن ۶ گل نقش مستقیم داشته است (۳ گل و ۳ پاس گل).

• دو گل از چهار گل اخیر بارسا در بازی‌های خارج از خانه لالیگا، گل به خودی بوده است‌.

فرم دو تیم

وایادولید: تساوی، برد، باخت، تساوی، برد، برد
بارسا: تساوی، برد، برد، باخت، باخت، برد

دیدارهای پیشین

از سال ۲۰۰۷ تاکنون، بارسا ۱۴ بار با وایادولید بازی کرده و به جز دو بازی، در تمام آن‌ها به پیروزی رسیده است: تساوی ۱-۱ در سال ۲۰۰۷ و شکست ۱-۰ در سال ۲۰۱۴ تنها استثناهای این رکورد هستند. در۷ بازی از ۱۲ بردی که کسب کرده‌اند، کاتالان‌ها حداقل ۳ گل به ثمر رسانده‌اند.

لیست بارسا

تراشتگن، دست، ارائوخو، بوسکتس، النیا، گریزمن، پیانیچ، بریتویت، مسی، پوچ، نتو، کوتینیو، لنگله، پدری، ترینکائو، البا، دی یونگ، اومتیتی، فیرپو، پنیا و مینگزا.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ وایادولید vs بارسا
هنوزم آرزوی بهتر شدن تیم رو دارم و امیدم ناامید نشده .بریم برای یک فرصت خوب


سه‌شنبه، ۲ دی ۱۳۹۹ (۱۴:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۵ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!