به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs سوسیدادپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۹ (۱۳:۴۶) (۲۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت ایران) با هدف کسب سه امتیاز بازی و بالابردن جایگاه خود در جدول لالیگا، به مصاف با سوسیداد خواهند رفت. هر آنچه لازم است در مورد این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آیا می‌دانستید؟

• بارسلونا در هیچ یک از ۸ بازی اخیر خود مقابل رئال سوسیداد در لالیگا شکست نخورده است (۶ برد و ۲ تساوی). آخرین شکست آن‌ها مقابل این تیم به آپریل ۲۰۱۶ در رئال ارنا باز می‌گردد (با نتیجه ۱-۰).

• بارسلونا طی ۲۲ بازی اخیر خود مقابل رئال سوسیداد در نیوکمپ همواره پیروز شده و اکنون تنها به یک برد دیگر نیاز دارد تا به بهترین رکورد کسب پیروزی مقابل یک تیم در خانه خود برسد؛ رکورد ۲۳ برد خانگی متوالی که در بین سال‌های ۱۹۲۹ تا ۱۹۶۱ ثبت کرده‌اند.


• بارسا از آخرین شکست خود مقابل آلاوز (۲-۱) در سپتامبر ۲۰۱۶، در هیچ یک از ۱۵ بازی اخیر خود مقابل‌ تیم‌های باسکی در نیوکمپ شکست نخورده است (۱۴ برد و ۱ تساوی). کاتالان‌ها در این ۱۵ بازی، ۴۱ گل به ثمر رسانده اما تنها ۹ گل دریافت کرده‌اند.

• رئال سوسیداد از ۱۳ بازی ابتدایی خود در فصل ۲۰۲۰/۲۱، ۲۶ امتیاز کسب کرده است؛ دومین رکورد بهترین عملکردش تا این هفته از رقابت‌های لیگ در قرن ۲۱م. بهترین رکورد آن‌ها در این زمینه به فصل ۲۰۰۲/۰۳ و کسب ۲۹ امتیاز بازمی‌گردد، فصلی که با عنوان نائب قهرمانی لیگ را به پایان رساندند).


• بارسلونا هر سه بازی اخیر خود در لالیگا را پیروز شده است؛ بهترین عملکرد تیم در بازی‌های خانگی این فصل تحت هدایت کومان.

• ویلیان خوزه، مهاجم رئال سوسیداد در هر ۴ بازی نخست خود مقابل بارسلونا در لالیگا، در به ثمر رسیدن یک گل تاثیر مستقیم داشته است (۳ گل و ۱ پاس گل) اما نتوانسته طی ۴ بازی اخیر خود مقابل آبی و اناری‌ها در این رقابت‌ها، گلزنی کند.

• مسی در ۱۰ بازی خود مقابل رئال سوسیداد در نیوکمپ در به ثمر رسیدن ۱۴ گل نقش مستقیم داشته است (۱۰ گل و ۴ پاس گل). او طی ۵ بازی اخیر خود مقابل این تیم در لالیگا، ۴ گل زده و ۲ پاس گل ارسال کرده است.

• سرمربی رئال سوسیداد، امانوئل آلگوئاسیل در هیچ یک ۴ بازی اخیر خود مقابل بارسا در لالیگا پیروز نشده است (۱ باخت و ۳ تساوی).

• ۱۵ سال از آخرین باری که دیدار این دو تیم با تساوی بدون گل پایان یافته است، می‌گذرد؛ آخرین بار این اتفاق در تاریخ ۲۷ می‌سال ۲۰۰۵ افتاد.

فرم فعلی

رئال سوسیداد بعد از شکست مقابل ناپولی در لیگ اروپا در ماه اکتبر، طی ۱۰ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها، شکست نخورده است. با این حال از کسب پیروزی در ۶ بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها نیز محروم مانده است: تساوی بدون گل مقابل از الکمار، ۱-۱ مقابل ویارئال، ۲-۲ مقابل رجیکا، بدون گل مقابل آلاوز، ۱-۱ مقابل ناپولی و ۱-۱ مقابل ایبار.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs سوسیداد
بازی بسیار مهمی هست برای تیم ما و باید با برد همراه باشه چون امید رسیدن به تیم های صدر جدولی رو به تیم و هوادارا انتقال خواهد داد.امیدوارم بازی جذابی باشه


چهارشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۹ (۱۷:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۷ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!