به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۶۰۰مین گل مسی با پیراهن شماره ۱۰ بارساآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ دوشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۹ (۱۴:۲۳) (۳۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری/ FCBarcelona.ir

این ستاره آرژانتینی با گلی که در بازی شب گذشته وارد دروازه لوانته کرد، به رکورد ۶۰۰ گل زده با پیراهن شماره ۱۰ بارسا رسید. جزئیات و آمار باورنکردنی این ۶۰۰ گل را در این خبر خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی این ۶۰۰ گل را از فصل ۲۰۰۸/۰۹ به ثمر رسانده است. زمانی که پیراهن شماره ۱۰ پس از رونالدینیو به او رسید. بازیکنی که پنج فصل این پیراهن را به تن می‌کرد.

تاکنون مسی در مجموع ۶۴۲ گل برای بارسا به ثمر رسانده، که ۴۴۹ تای آن‌ها در لالیگا، ۱۱۸ تای آن‌ها در لیگ قهرمانان، ۵۳ گل در جام حذفی، ۱۴ گل در سوپرجام اسپانیا، ۳ گل در سوپرجام اروپا و ۵ گل در جام باشگاه‌های جهان بوده است.


پیراهن شماره ۱۰ بارسا مدتی طولانی است که با این ستاره آرژانتینی گره خورده است ولی باید یادآوری کنیم که او قبلا شماره ۳۰ و شماره ۱۹ را برتن می‌کرد (از اولین بازی رسمی‌اش در سال ۲۰۰۴ برای بارسا تا آغاز فصل ۲۰۰۸/۰۹‌). مسی با این دو پیراهن نیز در مجموع ۴۲ گل برای بارسا به ثمر رسانده که ترتیب آن‌ها بدین شرح است: ۳۱ گل در لالیگا، ۸ گل در لیگ قهرمانان و ۳ گل در جام حذفی.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: ۶۰۰مین گل مسی با پیراهن شماره ۱۰ بارسا
اگه مدیریت درستی در این چند سال گذشته داشتیم مسی کسی بود که تا ابد کسی به فکر رکورد شکنی نمی افتاد .به هر حال بازم چندسالی از بازیش مونده و امیدوارم هم خودش هم تیم عناوین خوبی کسب کنند


دوشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۹ (۱۷:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!