به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سرجینیو دست، نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال آمریکا شد!افتخارات
فرستنده متین اکبری در تاريخ جمعه، ۲۱ آذر ۱۳۹۹ (۱۵:۵۱) (۳۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری/ FCBarcelona.ir

فدراسیون فوتبال آمریکا، نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال کشورش را اعلام کرد که سرجینیو دست، مدافع بارسا نیز در این لیست حضور دارد. جزئیات بیشتر و لیست کامل نامزدهای کسب این عنوان را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دست در کنار تایلر آدامز (لایپزیگ)، وستون مک کنی (یوونتوس)، جوردن موریس (سیاتل ساندرز)، کریستین پولیشیچ (چلسی) و غیاسی زاردس ( کالمبوس کرو) در لیست نامزدهای کسب این جایزه قرار دارند.

این اولین بار است که دست برای این جایزه نامزد می‌شود. هرچند او سال قبل جایزه بهترین بازیکن جوان کشور آمریکا را کسب کرد. تنها بازیکنی که دو بار موفق به کسب این جایزه شده کریستین پولیشیچ است (۲۰۱۷ و ۲۰۱۹). وستون مک کنی و موریس سومین بار است که نامزد کسب این جایزه می‌شوند در حالی که تا به حال برنده آن نشده‌اند. تایلر آدامز و زاردس هم اولین بار است که نامزد کسب این جایزه می‌شوند.


برنده این جایزه با رای سرمربیان و کادر فنی تیم‌های ملی بزرگسالان و جوانان زنان و مردان، بازیکنانی که در طول سال برنده جام‌هایی مثل لیگ حرفه‌ای امریکا و لیگ فوتبال امریکای شمالی شده‌اند و سرمربیان تیم‌های لیگ ملی زنان و بازیکنان سابق این لیگ‌ها و مدیران و روزنامه‌ نگاران انتخاب خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۳ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!