به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی: بارسا vs یوونتوسپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۹ (۱۴:۳۵) (۲۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها امشب با هدف کسب پیروزی و صعود به عنوان سرگروه، در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بانوی پیر خواهند رفت. در صورت پیروزی در این بازی، بارسا رکورد پیروزی در تمام دیدارهای مرحله گروهی این رقابت‌ها را ثبت خواهد کرد. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آیا می‌دانستید؟

تنها پیروزی خارج از خانه یوونتوس در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا به آوریل ۲۰۰۳ بازمی‌گردد (۲-۱)؛ بانوی پیر از آن زمان تاکنون دو بار به نیوکمپ آمده که یکی از آن‌ها به تساوی ۰-۰ در فصل ۲۰۱۶/۱۷ و دیگری به شکست ۳-۰ در فصل ۲۰۱۷/۱۸.

یوونتوس در هیچ یک از چهار بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا موفق به گلزنی نشده است (دو تساوی و دو شکست). در واقع پس از گل جورجو کیلینی در پیروزی ۳-۰ در آوریل ۲۰۱۷ بانوی پیر ۳۹۵ دقیقه بدون گل را مقابل این حریف اسپانیایی خود تجربه کرده است.

یوونتوس نه بازی از ده بازی اخیر خود در مراحل گروهی لیگ قهرمانان را پیروز شده است و تنها یک شکست کسب کرده است - همان یک شکست نیز در روز دوم بازی‌های این فصل مقابل بارسا رقم خورده است.

بارسلونا در هر پنج بازی خود در مرحله گروهی این فصل لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده است و امشب می‌تواند برای هشتمین بار در طول تاریخ رکورد کسب شش برد در هر شش بازی مرحله گروهی این رقابت‌ها را ثبت کند.

کریستیانو رونالدو، بازیکن فعلی یوونتوس، طی ۲۰ بازی اخیر خود مقابل بارسلونا در تمام رقابت‌ها ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

مارتین بریتویت در هر دو بازی خود برای بارسا در لیگ قهرمانان که از ابتدا به میدان رفت، گلزنی کرده است. تنها بازیکنی که به رکورد گلزنی در هر سه بازی ابتدایی خود برای بارسا در این رقابت‌ها دست یافت، گبری در فصل ۱۹۹۹-۲۰۰۰ بود.

مسی و رونالدو تاکنون پنج بار در لیگ قهرمانان با یکدیگر رو به رو شده‌اند که مرد آرژانتینی کاتالان‌ها ۳-۰ در امر گلزنی از رونالدو پیش است. بازی امشب اولین دیدار این دو نفر در لیگ قهرمانان بعد از می‌۲۰۱۱ (نیمه نهایی این مسابقات بین بارسا و رئال) خواهد بود.


فرم فعلی دو تیم

بعد از آخرین دیدار این دو تیم، یوونتوس تمام بازی‌های خود در لیگ قهرمانان را با برد پشت سر گذاشته است (۱-۴ مقابل فرنتس‌واروش و ۳-۰ مقابل دینام کیف).

در لیگ سری آ نیز رکورد دو برد (۲-۰ برابر کالیاری و ۲-۱ مقابل تورینو) و دو تساوی (۱-۱ مقابل لاتزیو و بنونتو) را به جای گذاشته است.


بارسا علی رغم عملکرد نه چندان مطلوب خود در لیگ، همچنان در لیگ قهرمانان رکورد فوق‌العاده‌ای دارد: آن‌ها دو بار هر یک از تیم‌های دینامو کیف (۲-۱ و ۴-۰) و فرنتس‌واروش (۴-۰) را شکست داده‌اند و یک بار هم بانوی پیر را.

از بعد بازی رفت این دو تیم، بارسا در لالیگا دو پیروزی (۵-۲ مقابل بتیس و ۴-۰ مقابل اوساسونا)، یک تساوی (1-1 مقابل آلاوز) و دو شکست (1-0 مقابل اتلتیکو مادرید و 2-1 مقابل کادیز) کسب کرده است.

نتیجه رویارویی‌های پیشین بارسا و یووه

دور دوم جام یوفا ۱۹۷۰/۷۱
یوونتوس در مجموع با نتیجه ۴-۲ پیروز شد.

یک چهارم نهایی جام اروپا ۱۹۸۵/۸۶
بارسا در مجموع با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.

نیمه ‌نهایی جام برندگان ۱۹۹۰/۹۱
بارسا در مجموع با نتیجه ۳-۲ پیروز شد.

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۰۳/۰۴
یوونتوس در مجموع با نتیجه ۳-۲ پیروز شد.

فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۴/۱۵
بارسا ۳-۱ یوونتوس

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۶/۱۷
یوونتوس در مجموع با نتیجه ۳-۰ پیروز شد.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۷/۱۸
بارسا ۳-۰ یوونتوس / یوونتوس ۰-۰ بارسا

مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰/۲۱
یوونتوس ۰-۲ بارسا
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی: بارسا vs یوونتوس
امیدوارم بازی جذابی باشه و تیم و مسی بیدار بشن


سه‌شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۹ (۱۸:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۳ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!