به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: به خودم امتیاز نمی‌دهم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۹ (۱۷:۴۵) (۲۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


متن مصاحبه رونالد کومان پیش از مصاف با اوساسونا را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم. بازی سختی پیش روی ماست، آن‌ها خیلی خوب دفاع می‌کنند. باید موقعیت‌سازی کنیم و به گل برسیم».

«باید دید آیا مشکل دست تا فردا برطرف می‌شود یا خیر. امروز خوب تمرین کرد اما باید تا فردا صبر کنیم. دست در پایش کمی احساس درد داشت اما مشکل جدی‌ای نیست زیرا او امروز خوب تمرین کرد. اگر تا فردا خوب نشود، فرد دیگری را به جای او بازی خواهیم داد. در مورد مصدومیت‌ها ریسک نمی‌کنیم».

کاهش دستمزد بازیکنان می‌تواند امکان خریدهای بیشتری را فراهم کند؟

«به آقای توسکتس گفتم مایل هستم به هر طریقی که بتوانم به باشگاه کمک ‌کنم. این باشگاه با بازیکنان به توافق رسیده و اکنون در شرایطی هستیم که باید به منفعت باشگاه فکر کنیم».

«شرایط کرونا باعث ایجاد مصدومیت‌ها می‌شود. به بازیکنان بیشتری نیاز داریم و همچنین شانس بیشتر. در مورد فاتی و پیکه، خوش‌شانس نبودیم. امیدوارم دیگر مصدومیت‌های از این دست نداشته باشیم».

«مسی مانند دی یونگ به خوبی استراحت کرده است. این دو در تمام بازی‌ها حتی به همراه تیم‌ ملی کشورشان حضور داشتند. با هدف پیشگیری از ایجاد مشکلات جسمانی [در بازی قبل] تصمیم گرفتیم در آن‌ها را به همراه خود نبریم».

۱۰۰ روز از ورودتان به باشگاه می‌گذرد. عملکرد خود را چطور ارزیابی می‌کنید؟

«من به خودم امتیاز نمی‌دهم. این کار را بر عهده شما می‌گذارم. در شرایط دشواری به این باشگاه آمدم اما خوشحالم که اینجا هستم».

«تغییر سیستم بازی تیم در ابتدای فصل کمی به ضرر النیا تمام شد اما او اکنون به خوبی در حال پیشرفت است تا بتواند محوری برای تیم باشد. او در حال اعمال تغییر در جوانبی است که هر بازیکنی به عنوان هافبک بارسا به آن‌ها نیاز دارد. باید به او فرصت داد تا بهتر شود»

در کدام بخش نیاز بیشتری به پیشرفت کردن وجود دارد؟

«اگر ریتم بازی خود با توپ را حفظ کنیم خیلی خوب خواهیم بود. گاهی اوقات ناگهان بازی را رها می‌کنیم. تیم باید سطح بالای تلاش و سخت‌کوشیش را در تمام طول بازی حفظ کند».

«مینگزا شانس بالایی برای حضور در بازی فردا دارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کومان: به خودم امتیاز نمی‌دهم!
امیدوارم که کومن بتونه تیم رو به سمت روزهای خوب پیش ببره.جوانگرایی و آمادگی جسمانی تیم بهتر شده و باید روحیه جنگندگی و تمرکز و چیدمان بازیکنان بهتر بشه و البته چند خرید


شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۹ (۲۱:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۱ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!