به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نتیجه آزمایشات پزشکی پیکه و روبرتو مشخص شد!اخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۹ (۱۷:۰۰) (۴۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بنا بر اعلام سایت رسمی باشگاه زمان بازگشت جرارد پیکه به میادین فوتبال منوط به روند بهبودی‌اش خواهد بود اما سرخی روبرتو حدوداً ۲ ماه خانه‌نشین خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد مصدومیت این دو آبی و اناری‌پوش را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جرارد پیکه: پیچ‌خوردگی و آسیب جزئی از ناحیه رباط صلیبی زانوی راست

نتیجه آزمایشاتی که امروز (یکشنبه) انجام شد، نشان می‌دهد او دچار پیچ‌خوردگی درجه 3 از ناحیه رباط داخلی جانبی و آسیب دیدگی جزئی از ناحیه رباط صلیبی قدامی در زانوی راست خود شده است. روند بهبودی او زمان بازگشتش به میادین را تعیین خواهد کرد. بازی دیشب دهمین بازی پیکه در این فصل بود؛ هشت بازی در لالیگا و دو بازی در لیگ قهرمانان.

سرخی روبرتو: پارگی از ناحیه ماهیچه راست استخوان ران

طبق آزمایشاتی که امروز (یکشنبه) روی سرجی روبرتو انجام شد، او از ناحیه ماهیچه راست رانی استخوان ران پای راست خود دچار پارگی شده است. زمان تقریبی غیبت وی برای مدت دو ماه برآورد می‌شود. بازی دیشب دهمین بازی روبرتو در این فصل از رقابت‌ها نیز بود: 7 بازی در لالیگا و 3 بازی در لیگ قهرمانان.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: نتیجه آزمایشات پزشکی پیکه و روبرتو مشخص شد!
با این مصدومیت دیگه پیکه خداحافظی کنه بهتره خیلی افت داشته دیگه وقت رفتنشه. روبرتو هم بازیکن خوبی بود توی هافبک از وقتی اومد توی دفاع دیگه بازی کردن ساده رو هم یادش رفت برای همین اونم دیگه باید رد بشه بره. دمبله و گریز هم به همینصورت دیگه باید برن اینا. تیم باید خالی بشه از بازیکن هایی که چندان موثر نیستند.


دوشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۹ (۱۲:۵۹)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: نتیجه آزمایشات پزشکی پیکه و روبرتو مشخص شد!
پیکه احتمالا باید خداحافظی کنه با بارسا روبرتو هم دوماهی نیست امیدوارم تیم ژانویه حداقل گارسیا رو بگیره.و امثال برایتویت و آلنیا و فیرپو رو بفروشیم تا جا برای اومدن گارسیا ویک مهاجم نوک باز بشه.امیدوارم در این تابستان گریزمن و دمبله رو هم رد کنیم چون در صورت بودن مسی گریزمن در تیم جایی نداره.دمبله هم بازیکن با ثباتی نیست


یکشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۹ (۲۲:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!