به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلبا، پاسوری شایسته تحسینآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ یکشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۹ (۱۵:۰۰) (۴۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری/ FCBarcelona.ir

جوردی آلبا مدافع کناری ریز نقش کاتالان‌ها، در این فصل با چهار پاس گل در هشت بازی عملکرد خوبی داشته است. به همین بهانه در این خبر به بررسی عملکرد او طی سال‌های حضورش در بارسا خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

هشت سال از پیوستن آلبا از والنسیا به بارسا می‌گذرد. او هفت سال هم سابقه حضور در لاماسیا را در کارنامه دارد. حال او از ستارگان بارسا محسوب می‌شود.

او جزو مدافعان کناری کلاسیک بارسا است. مدافعی که دوست دارد تحرک داشته باشد و در حملات شرکت کند. پاس‌های دقیق او به درون محوطه جریمه اسلحه‌ای مرگبار هستند و اعداد و ارقام هم این را ثابت می‌کنند.

از ۲۶ آگوست ۲۰۱۲ که در مقابل اوساسونا سازنده گل پیروزی بخش بارسا با ضربه لیونل مسی در دقیقه ۸۰ بازی بود، او بارها و بارها در طی این سال‌ها این کار تکرار کرده است.


زوج مسی - آلبا جزو مرگبارترین زوج‌ها در تاریخ لالیگاست. این مدافع کاتالانی تا به حال ۲۱ پاس گل برای لیونل مسی ارسال کرده است.

او با لوئیز سوارز هم همکاری خوبی داشته است، از جمله ۲۰ پاس گلی که برای او ارسال کرده است.

آلبا تا به حال مجموعاً ۶۳ پاس گل با پیراهن بارسا به ثبت رسانده است (۴۶ پاس گل در لالیگا، ۹ پاس گل در لیگ قهرمانان و ۸ پاس گل در جام حذفی). در بین بازیکنان فعلی بارسا تنها یک بازیکن بیشتر از او پاس گل ارسال کرده و آن هم لیونل مسی با آمار خارق العاده ۲۷۰ پاس گل است.


بهترین فصل او از لحاظ ارسال پاس گل به فصل ۲۰۱۸/۱۹ بازمی‌گردد، زمانی که رکورد ۱۵ پاس گل را ثبت کرد. با ۴ پاس گل در ۸ بازی فصل جاری او به خوبی آماده است تا رکورد شخصی خود را افزایش دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: آلبا، پاسوری شایسته تحسین
جوردی بهترین دفاع چپ 35 سال اخیر بارسا بوده که من یادمه.امیدوارم یک جایگزین درست و حسابی براش داشته باشیم


یکشنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۹ (۱۷:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۶ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!