به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: بارسا vs رئال بتیسپیش بازی
فرستنده متین اکبری در تاريخ شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۹ (۱۴:۴۷) (۲۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

بارسا امشب در حالی در نیوکمپ به مصاف بتیس می‌رود که به شدت به برد در این بازی احتیاج دارد. در این خبر به بررسی آمار و نکات جالب این بازی خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رئال بتیس امشب در شرایطی در نیوکمپ مقابل بارسا صف آرایی خواهد کرد که در جدول لالیگا بالاتر از بارسا قرار دارد. هرچند این تیم آندلسی دو بازی بیشتر از بارسا انجام داده است.

مارک بارترا و کریستین تیو دو بازیکن سابق بارسا مقابل تیم سابقشان قرار خواهند گرفت. این در حالی است که جونیور فیرپو و کارلس النیا هم مقابل تیمی قرار خواهند گرفت که سابقه پوشیدن پیراهن آن را دارند.

پنج دیدار اخیر دو تیم

بتیس ۲ - بارسا ۳؛ گلزنان: دیونگ، بوسکتس، لنگله
بتیس ۲ - بارسا ۵؛ گلزنان: گریزمان (۲)، کارلس پرز، آلبا، ویدال
بتیس ۱- بارسا ۴؛ گلزنان: مسی (۳)، سوارز
بتیس ۴ - بارسا ۳؛ گلزنان: مسی (۲)، ویدال
بتیس ۰ - بارسا ۵؛ گلزنان: مسی (۲)، سوارز (۲)، راکیتیچ

آیا می‌دانید؟

بارسا در ۱۸ دیدار اخیرش در لالیگا مقابل بتیس تنها یک بار شکست خورده است (۱۴ برد و ۳ تساوی). آخرین باخت بارسا مقابل بتیس در لالیگا به نوامبر ۲۰۱۸ بازمی گردد که بتیس با نتیجه ۴-۳ در نیوکمپ به پیروزی رسید.


نبیل فکیر در دو بازی اخیرش مقابل بارسا گلزنی کرده است از جمله هر دو بازی رفت و برگشت در فصل گذشته.

مانوئل پیگرینی سرمربی رئال بتیس در ۹ رویارویی اخیرش مقابل بارسا تنها یک برد کسب کرده است (۲ تساوی و ۶ شکست).آخرین برد او مقابل بارسا به مارس ۲۰۰۸ و پیروزی ۲-۱ با ویارئال بازمی گردد. او چهار دیدار قبلی‌اش مقابل بارسا را هم باخته است.

بارسا در دو بازی اخیرش در نیوکمپ در لالیگا به پیروزی نرسیده است (۱ تساوی و ۱ باخت). آخرین باری که بارسا در ۳ بازی متوالی در نیوکمپ به پیروزی نرسید، دسامبر ۲۰۰۳ و تحت هدایت فرانک رایکارد بود (۲ تساوی و ۱ باخت).


لیونل مسی ستاره بارسا در ۲۰ بازی اخیر مقابل بتیس روی ۲۹ گل نقش مستقیم داشته است (۱۹ گل و ۱۰ پاس گل). این ستاره آرژانتینی در چهار دیدار اخیرش مقابل بتیس روی حداقل ۲ گل در هر بازی تاثیر گذار بوده است (۷ گل و ۴ پاس گل). ستاره آرژانتینی بارسا در هشت بازی اخیرش مقابل بتیس ۲ گل یا بیشتر را به ثمر رسانده است.

کریستین تیو مهاجم بتیس در این فصل لالیگا در ۸ بازی، ۴ گل به ثمر رسانده است که شامل ۲ گل در بازی قبلی‌اش مقابل الچه می‌شود. با این آمار او با بهترین رکورد گلزنی‌اش در فصل ۲۰۱۷/۲۰۱۸ و ۲۰۱۸/۲۰۱۹ برابری کرد.

بارسا در ۲۴ دیدار خانگی اخیرش مقابل بتیس حداقل یک گل به ثمر رسانده است و در ۲۰ دیدار خانگی اخیرش مقابل این تیم حداقل ۲ گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. آخرین باری که بارسا از گلزنی در یک دیدار خانگی مقابل بتیس ناکام ماند به سال ۱۹۹۸ بازمی گردد که بتیس ۱-۰ به پیروزی رسید.

انسو فاتی اولین بازی برای بارسا را در پیروزی ۵-۲ بارسا مقابل بتیس در فصل گذشته انجام داد‌. او در دقیقه ۷۷ بازی به جای کارلس پرز وارد زمین شد.

نتایج پنج بازی قبلی دو تیم

لیگ قهرمانان؛ بارسا ۲ - دینامو کیف ۱
لالیگا؛ آلاوز ۱ - بارسا ۱
لیگ قهرمانان؛ یوونتوس ۰ - بارسا ۲
لالیگا؛ بارسا ۱ - رئال مادرید ۳
لیگ قهرمانان؛ بارسا ۴ - فرنتس واروش ۱

لالیگا؛ الچه ۱ - بتیس ۳
لالیگا؛ اتلتیکو مادرید ۲ - بتیس ۰
لالیگا؛ بتیس ۰ - سوسیداد ۳
لالیگا؛ بتیس ۲ - والنسیا ۰
لالیگا؛ ختافه ۳ - بتیس ۰


رونالد کومان اسامی ۲۳ بازیکن را برای این بازی اعلام کرده است: تراشتگن، دست، پیکه، بوسکتس، النیا، گریزمان، پیانیچ، برایتویت، مسی، دمبله، پویچ، نتو، لنگله، پدری، ترینکائو، آلبا، روبرتو، دی یونگ، فاتی، فیرپو، مینگزا، دلافونته، تناس.


ارائوخو، کوتینیو و اومتیتی مصدومان بارسا در این بازی هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش بازی: بارسا vs رئال بتیس
خوبه که بتونیم دقایق اولیه دروازه بتیس رو بازکنیم تا بازی گره نخوره و به جوانان بازی برسه


شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۹ (۱۵:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!