به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توسکتس: انتخابات را حوالی کریسمس برگزار می‌کنیممصاحبه
فرستنده متین اکبری در تاريخ دوشنبه، ۱۲ آبان ۱۳۹۹ (۲۳:۲۰) (۲۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

کارلس توسکتس، رئیس موقت باشگاه، در کنفرانسی مطبوعاتی در مورد مسائل مختلفی از جمله وضعیت مالی باشگاه و انتخابات با رسانه‌ها صحبت کرد. در این خبر مصاحبه او را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کارلس توسکتس رییس موقت باشگاه روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی در مورد اتفاقاتی که در اولین جلسه‌اش رخ داد صحبت کرد. دو موضوع اصلی بحث انتخابات باشگاه و مسائل مالی باشگاه در دوران کرونا بودند.

«برنامه این است که یک تاریخ برای انتخابات در هرزمان ممکن و در حوالی کریسمس تعیین کنیم. با هماهنگی با مقامات بهداشت شرایطی را تعیین خواهیم کرد تا از سلامت کامل اعضایمان و همچنین بالاترین میزان مشارکت اطمینان حاصل کنیم. همه منابع انسانی خود را به کار خواهیم گرفت تا از برگزاری بهتر انتخابات اطمینان حاصل کنیم. با احترام به اساسنامه باشگاه، می‌توانیم رای‌گیری پستی را هم مورد توجه قرار دهیم».

توسکتس در مورد مسائل مالی گفت: «در مقطع خاصی هستیم که تصمیماتی خاص از کسانی که مسئول هستند را می‌طلبد. برای تراز کردن بودجه باید ۳۰۰ میلیون یورو از مخارج را کم کنیم. این کمیسیون معتقد است که اجرای اقداماتی معین برای کاهش خسارات این ویروس کاملا منطقی است».

«سریع‌ترین راه مذاکره با بازیکنان و کارمندان باشگاه است. برنامه این است که پرداخت‌ها را به تعویق بیاندازیم و به توافقی دست یابیم که برای همه طرفین سودمند باشد. این تمایل از طرف همه از جمله لیونل مسی و مدیربرنامه‌اش هم وجود دارد».


توسکتس در مورد نقل و انتقالات زمستانی هم گفت: «من فکر می‌کنم تنها در صورتی باید بازیکنی را جذب کنیم که هیچ هزینه‌ای نداشته باشد یا اینکه بازیکنی به فروش گذاشته شود و ما بتوانیم آن را جذب کنیم».

«البته همه این تصمیمات می‌تواند توسط رییس بعدی باشگاه نقض شود، اگر مدیریت بعدی باشگاه بخواهد همه چیز را به حالت قبل برگرداند، آزاد است که این کار را انجام دهد».


توسکتس در پایان گفت: «باشگاه در زمین محکمی است و آینده‌ای قدرتمند خواهد داشت، توافق‌های زیادی هستند که می‌توانند درآمدی زیادی را حاصل کنند. در میان مدت امید‌هایی وجود دارد و اگر همه ما متعهد شویم که این اقدامات را انجام دهیم، می‌توانیم همه آن‌ها را عملی کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۷ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!