به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پنج نکته‌ که باید در مورد مصاف با آلاوز بدانید!لالیگا
فرستنده متین اکبری در تاريخ شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۶:۰۶) (۳۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / Fcbarcelona.ir

بارسا برای ادامه روند پیروزی‌هایش امشب مقابل تیمی قرار خواهد گرفت که برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ به دنبال کسب دو پیروزی متوالی در لالیگاست. در این خبر به بررسی آمار مهم این بازی خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

امشب بارسا به ویتوریا بازخواهد گشت؛ جایی که حدوداً سه ماه پیش، فصل ۲۰۱۹/۲۰ لالیگا با پیروزی قاطع ۵-۰ برابر این تیم برای بارسا به پایان رسید. به نظر می‌رسد بازی امشب برابر آلاوز در استادیوم مندیزوروزا نسبت به بازی قبلی کاملا متفاوت خواهد. در ادامه به بررسی پنج نکته جالب توجه پیش از این بازی خواهیم پرداخت.

هفت بازی متوالی است که بارسا در مقابل آلاوز پیروز شده است. این تیم از آخرین بردش مقابل بارسا در سال ۲۰۱۶ در نیوکمپ، تاکنون هرگز موفق به باز کردن دروازه بارسا نشده است.


شش بازی متوالی است که آلاوز در خانه مقابل بارسا به پیروزی نرسیده است. روندی که این تیم قطعا تلاش خواهد کرد تا با پیروزی مقابل بارسا به آن خاتمه دهد.

لیونل مسی تا به حال ۱۰ گل مقابل این تیم به ثمر رسانده است. او این رکورد را طی ۹ بازی ثبت کرده است. در برد ۵-۰ بارسا مقابل این تیم، مسی دو گل به ثمر رساند.


۲۵ بازی است که لوکاس پرز، یکی از بهترین مهاجمان آلاوز برای این تیم موفق به گلزنی نشده است. هرچند این مهاجم باتجربه تا به حال در مقابل بارسا ۳ بار موفق به گلزنی شده است.

پابلو ماچین سرمربی آلاوز، در چهار دیدار قبلی که با تیم‌هایش مقابل بارسا قرار گرفته شکست خورده است، دو بار به عنوان سرمربی ژیرونا و دو بار به عنوان سرمربی سویا.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۶ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!