به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ آلاوز vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۹ (۱۶:۴۰) (۲۳۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها به ویتوریا سفر کرده‌اند تا امشب با حریفی روبرو شوند که طی ۶ بازی خانگی خود مقابل بارسا هرگز به پیروزی دست نیافته است. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا و آلاوز در حالی بازی هفته هشتم لالیگا را آغاز خواهند کرد که هر دو در جدول ۷ امتیازی هستند و کاتالان‌ها با تنها یک تفاضل گل جایگاه بالاتری دارند.

پابلو ماچین، سرمربی آلاوز تاکنون هرگز به عنوان سرمربی بارسا را شکست نداده است. از طرفی این تیم باسکی طی ۶ بازی اخیر خانگی خود مقابل بارسا هرگز پیروزی نشده است.

آشنایی با رقیب

در اوایل قرن گذشته، تیم موسوم به دوستان ورزشی تصمیم به تشکیل یک باشگاه رسمی گرفت و به این ترتیب در ۲۳ ژانویه ۱۹۲۱، دپورتیوو آلاوز تاسیس شد.

این شانزدهین فصلی است که آلاوز در لیگ برتر اسپانیا حضور دارد و اکنون با ۷ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول این لیگ قرار دارد.

ورزشگاه

مندیزوروزا در تاریخ ۲۷ آوریل ۱۹۲۴ افتتاح شد و در حال حاضر بعد از مونینون و مستایا سومین ورزشگاه قدیمی اسپانیاست.

این ورزشگاه در طول تاریخ بارها بازسازی شده است که مهم‌ترین آن‌ها در سال ۱۹۹۹ انجام شد؛ زمانی که ظرفیت این ورزشگاه به ۱۹،۸۴۰ نفر افزایش یافت.

اخیراً هم در سال ۲۰۱۶ اعلام شد این وررشگاه مجدداً بازسازی خواهد شد اما در سال ۲۰۲۰ به علت تبعات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا حداقل یک سال به تعویق افتاد.

بازیکنان

تقریباً تمام فعالیت‌های نقل و انتقالاتی آلاوز در تابستان امسال قرضی بود. تنها بازیکنانی که به طور دائم از این تیم جدا شدند ارمیدین دیمیرویک بوسنیایی به فرایبورگ و پاتریک توماسی به هانوفر بود. تنها خریدهای قرضی این تیم نیز دیورسون از پالمیراس و رودریگو باتگلیا از اسپورتینگ بودند.

۶۵ درصد از گل‌های این فصل آلاوز را لوکاس پرز و خوسیلو به ثمر رساندند. در بازی امشب نیز این دو مهاجم باید تحت نظر مدافعان بارسا قرار بگیرند.

فرم دو تیم

آلاوز: برد، باخت، تساوی، برد، باخت و تساوی
بارسا: برد، باخت، برد، باخت، تساوی و برد

دیدارهای پیشین

از بین ۹ بازی‌ای که این دو تیم در لالیگا با یکدیگر روبرو شده‌اند، ۸ بار بارسا به پیروزی رسیده و یک بار آلاوز. در این بین هیچ یک از بازی‌های دو تیم به تساوی ختم نشده است.

تنها برد آلاوز در نیوکمپ به سپتامبر ۲۰۱۶ بازمی‌گردد و در ۶ بازی از ۸ بازی دیگر (که بارسا پیروز میدان بوده است) این تیم باسکی موفق به گلزنی نشد. پرگل‌ترین پیروری بارسا مقابل آلاوز به ۲ نوامبر ۲۰۱۷ بازمی‌گردد که به پیروزی ۶-۰ ختم شد. بعد از آن پیروزی ۵-۰ در آخرین بازی فصل گذشته قرار دارد.

لیست بارسا برای مصاف با آلاوز

دست، پیکه، بوسکتس، النیا، گریزمن، پیانیچ، بریتویت، مسی، دمبله، نتو، لنگله، پدری، ترینکائو، آلبا، روبرتو، دی یونگ، فاتی، فیرپو، پنیا، کونراد و تناس.


آیا می‌دانستید؟

• بارسا ۷ بازی اخیر خود مقابل آلاوز در لالیگا را پیروز شده و در ۵ تای آن‌ها کلین شیت کرده است. کاتالان‌ها بعد از شکست ۲-۱ مقابل این تیم در سپتامبر ۲۰۱۶، به طور متوسط ۳.۴ گل در هر بازی (مقابل آلاوز) به ثمر رسانده‌اند.

• آلاوز در ۶ بازی لالیگایی اخیر خود در مندیزوریزا مقابل بارسا هرگز پیروز نشده (۲ تساوی و ۴ باخت) و در هیچ از آن‌ها موفق به گلزنی هم نشده است.

• طی ۷ بازی لالیگایی خود در ایالت باسک، بارسا تنها سه بار پیروز شده است (۳ تساوی و ۱ باخت).

• بعد از شکست ۲-۰ وایادولید در آخرین بازی لالیگایی خود، حال آلاوز برای اولین بار به دنبال کسب دومین پیروزی پیاپی خود در این رقابت‌ها بعد از نوامبر ۲۰۱۹ است.


• بارسا طی ۳ بازی اخیر لالیگایی خود همواره اولین گل بازی را دریافت کرده است و در هیچ یک از آن‌ها موفق به کسب پیروزی نشده است.

• لیونل مسی در ۹ بازی لالیگایی مقابل آلاوز ۱۰ گل به ثمر رسانده است. او همچنین در آخرین بازی‌ خارج از خانه مقابل این تیم دو گل زده و یک پاس گل ارسال کرده است.


• پابلو ماچین هر ۴ بازی خود مقابل بارسا در لیگ را واگذار کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ آلاوز vs بارسا
بریم ببینیم چطور بازیی ارائه میدن بارسایی ها امیدوارم بازی جذابی باشه


شنبه، ۱۰ آبان ۱۳۹۹ (۲۱:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!