به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: توصیه‌ام به جوانان تیم این است که متواضع باشند و به تلاش خود ادامه دهند!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۹ (۱۸:۵۶) (۲۴۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

رونالد کومان، سرمربی کاتالان‌ها در آستانه مصاف با آلاوز در هفته هشتم رقابت‌های لیگ که فردا شب ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) برگزار خواهد شد، در مصاحبه با خبرنگاران در مورد مسائل مختلفی سخن گفت. متن مصاحبه او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مصاحبه رونالد کومان در آستانه مصاف با آلاوز: «اول از همه باید بگویم از خرید دست واقعا خوشحالم. او بازیکن جوانی است که به خوبی با تیم تطبیق یافته است. او در مصاف با رئال مادرید قابلیت‌های خود را نشان داد اما ما در بازی با یوونتوس از سرخی روبرتو به جای او استفاده کردیم زیرا او در ابتدای فصل خیلی خوب بود».

«بازیکنانی که در این دو سه ماه با آن‌ها کار کرده‌ام افراد خیلی خوبی هستند، آن‌ها وظایف خود را می‌دانند و تمرین می‌کنند تا بهتر شوند. همه ما اینجا هستیم تا به آن‌ها کمک کنیم پیشرفت کنند و از بازی خود لذت ببرند».

«به تمام بازیکنانم گفته‌ام که از تک تک لحظات [بازیشان] لذت ببرند. بازی در این سطح برای این دو جوان ۱۷ ساله طبیعی نیست. این یک مزیت فوق‌العاده است. توصیه‌ام به آن‌ها این است که متواضع باشند و سخت تلاش کنند زیرا راه درازی در پیش دارند».

«هیچ شکایتی از گریزمن ندارم زیرا او در تمرینات تمام تلاش خود را می‌کند. امیدوارم خوش‌ شانس‌تر باشد. در بازی قبلی او عملکرد خوبی داشت اما نیاز دارد گلزنی کند تا به آرامش خاطر بیشتری برسد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کومان: توصیه‌ام به جوانان تیم این است که متواضع باشند و به تلاش خود ادامه دهند!
با رفتن بارتومعو و نوچه هاش دیگه بهانه‌ای برای کادر فنی و بازیکنان وجود نداره تا بازیهایی مفتضحی مثل سالهای گذشته انجام بدن امیدوارم تیم روحیه ای خوب گرفته باشه


جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۹ (۲۱:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کومان: توصیه‌ام به جوانان تیم این است که متواضع باشند و به تلاش خود ادامه دهند!
چرا مثل امام پیام میدی.


جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۹ (۲۱:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!