به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ یوونتوس vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۹ (۱۵:۱۵) (۴۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از شکست فرنتس‌واروش، حال بارسا با امید کسب پیروزی در روز دوم بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان به تورین سفر کرده است. اما کاتالان‌ها امشب باید در ورزشگاهی بازی کنند که تاکنون هرگز در آن به پیروزی دست نیافته‌اند... هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا و یوونتوس از آغاز قرن بیست و یکم، مجموعاً ۲۱ عنوان قهرمانی کسب کرده‌‌اند؛ دو تیمی که طی سال‌های اخیر بارها در رقابت‌های اروپایی بایکدیگر روبرو شده‌اند.

بارسا بعد از پیروزی چشمگیر ۵-۱ مقابل فرنتس‌واروش در اولین بازی لیگ قهرمانان به این بازی خواهد آمد اما با این حال آخرین بازی لالیگایی خود را ۳-۱ به رئال ماددید واگذار‌ کرد.

فرم تیم

یوونتوس شاید تاکنون در این فصل از لیگ سری آ شکست‌ناپذیر ظاهر شده باشد اما شروع توفانی‌ای هم نداشته است؛ بانوی پیر دو بازی اخیر خود (در لیگ) را با تساوی ۱-۱ مقابل کروتونه و هلاس ورونا به پایان برده است.


حال آن‌ها بعد از ۵ بازی از شروع لیگ کشورشان، با ۴ امتیاز کمتر از آث میلان صدرنشین، در رده پنجم جدول قرار دارند. یوونتوس اولین کار خود در لیگ قهرمانان را نیز با پیروزی ۲-۰ مقابل دینامو کیف آغاز کرد. هر دو گل این بازی را آلوارو موراتا به ثمر رساند.

دیدارهای پیشین دو تیم

بارسا و یووه خیلی خوب یکدیگر را می‌شناسند. سهم‌ بارسا از ۱۳ بازی اخیر این دو تیم در اروپا، ۴ برد، ۵ شکست و ۴ تساوی بوده است. به‌یادماندنی‌ترینِ این بازی‌ها به فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۵ بازمی‌گردد که به پیروزی ۳-۱ شاگردان انریکه در برلین ختم شد. یووه اما دو سال بعد انتقام این شکست را با پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی از شاگردان والورده گرفت‌. این دو تیم دو فصل پیش هم در مرحله گروهی این رقابت‌ها مسیرشان به یکدیگر گره خورد.

دور دوم جام یوفا ۱۹۷۰/۷۱
یوونتوس در مجموع با نتیجه ۴-۲ پیروز شد.

یک چهارم نهایی جام اروپا ۱۹۸۵/۸۶
بارسا در مجموع با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.

نیمه ‌نهایی جام برندگان ۱۹۹۰/۹۱
بارسا در مجموع با نتیجه ۳-۲ پیروز شد.

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۰۳/۰۴
یوونتوس در مجموع با نتیجه ۳-۲ پیروز شد.

فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۴/۱۵
بارسا ۳-۱ یوونتوس

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۱۶/۱۷
یوونتوس در مجموع با نتیجه ۳-۰ پیروز شد.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۷/۱۸
بارسا ۳-۰ یوونتوس / یوونتوس ۰-۰ بارسا

اخبار دو تیم

علاوه بر تراشتگن و اومتیتی، حال فیلیپه کوتینیو نیز به لیست مصدومان بارسا اضافه شده است. جرارد پیکه نیز به علت دریافت کارت قرمز در مصاف با فرنتس‌واروش از حضور در این بازی محروم خواهد بود.

لیست بارسا برای مصاف با یوونتوس:

دست، ارائوخو، بوسکتس، النیا، گریزمن، پیانیج، بریتویت، مسی، دمبله، پوچ، نتو، لنگله، پدری، ترینکائو، آلبا، روبرتو، دی یونگ، فاتی، فیرپو، پنیا و تناس.


در یوونتوس تمام نگاه‌ها به کریستیانو رونالد است؛ کسی که این بازی‌ را به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ از دست خواهد داد. علاوه بر او، یوونتوس در خط دفاعی خود مصدومان زیادی دارد؛ جورجیو کیه لینی و ماتیس د لیخت در کنار الکس ساندرو لیست مصدومات این تیم را تشکیل می‌دهند.

آیا می‌دانستید؟

• آخرین سرمربی فعلی یووه، اندره پیرلو به عنوان بازیکن به فینال برلین و شکست ۳-۱ مقابل بارسا بازمی‌گردد.

• یووه طی ۴۲ بازی اخیر اروپایی خود تنها ۴ بار شکست خورده است اما ۳ تا از آن‌ها به ۱۰ بازی اخیر آن‌ها بازمی‌گردد.

• بارسا طی سه فصل اخیر هرگز در بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان شکست نخورده است و طی ۱۷ بازی اخیر خارج از خانه خود در این دور از مسابقات، تنها یک بار شکست خورده است. اما با احتساب تمام مراحل لیگ قهرمانان، طی ۱۷ بازی اخیر خارج از خانه خود تنها ۶ پیروزی کسب کرده است.


• آبی و اناری‌ها تاکنون هرگز در خانه یوونتوس پیروز نشده‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ یوونتوس vs بارسا
به امید خدا امشب اولین برد ما در خانه یووه خواهد بود، اگر این روحیه ای که ما هوادارا از رفتن بارتومعو و دارودستش گرفتیم رو بازیکنان داشته باشند برد دور از دسترس نیست. شب گذشته گلادباخ تونست مادرید رو بشکنه چرا ما نتونیم


چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۹ (۱۵:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۶ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!