به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رونالد کومان و اندره پیرلو؛ ۴۰ سال فوتباللیگ قهرمانان
فرستنده متین اکبری در تاريخ دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۹ (۲۳:۲۱) (۳۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

چهارشنبه شب بارسا و یوونتوس در مصافی حساس در لیگ قهرمانان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. در این خبر به بررسی بازی‌هایی که سرمربیان این دو تیم مقابل رقبای فرداشب خود داشته‌اند، خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رونالد کومان و اندره پیرلو چهارشنبه شب به عنوان مربیان بارسا و یوونتوس در لیگ قهرمانان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. اگرچه هر دو آن‌ها بیشتر به به خاطر دوران بازیگریشان شناخته می‌شوند. هر دو آن‌ها مجموعاً ۱۹ جام در دوران حرفه‌ای خود کسب کرده‌اند.

رونالد کومان اولین بازی دوران حرفه‌ای خود را در سال ۱۹۸۰ و برای خرونینگن انجام داد. پیش از آن که در آژاکس، آیندهوون، فاینورد و بارسا، نامی برای خود دست و پا کند و به مدافعی گلزن تبدیل شود. این مرد هلندی پس از این که کفش‌هایش را آویخت وارد عرصه مربیگری شد.

اندره پیرلو از سنین بسیار پایین کار خود را در خط هافبک آغاز کرد و اولین بازی دوران حرفه‌ای خود را در ۱۵ سالگی برای برشا انجام داد. این مربی ایتالیایی اکثر دوران بازیگری خود را در کشورش تجربه کرد و در پایان دوران بازیگری‌اش در تیم نیویورک سیتی از فوتبال خداحافظی کرد.

اولین بازی رونالد کومان در مقابل یوونتوس به عنوان بازیکن به فصل ۱۹۹۰/۹۱ و مرحله نیمه نهایی جام برندگان جام بازمی‌گردد. در بازی رفت بارسا با نتیجه ۳-۱ به پیروزی رسید و با وجود شکست ۱-۰ در بازی برگشت، راهی فینال شد.


تنها رویارویی رونالد کومان به عنوان مربی در مقابل یوونتوس به مرحله گروهی فصل ۲۰۰۴/۰۵ لیگ قهرمانان بازمی‌گردد، جایی که به عنوان مربی آژاکس هر دو بازی رفت و برگشت را ۱-۰ به یونتووس واگذار کرد.

اندره پیرلو پنج بار به عنوان بازیکن مقابل بارسا به میدان رفته که چهار بار آن با پیراهن آث میلان بوده و حاصل آن یک برد، دو شکست و یک تساوی بوده است. آخرین رویارویی پیرلو و بارسا به فینال سال ۲۰۱۵ لیگ قهرمانان بازمی‌گردد. جایی که پیرلو با پیراهن یوونتوس مقابل بارسا به میدان رفت و بارسا با پیروزی ۳-۱ جام قهرمانی را بالای سر برد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: رونالد کومان و اندره پیرلو؛ ۴۰ سال فوتبال
امبدورام فقط خوب بازی کنیم و نبازیم


سه‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۹ (۱۶:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۵ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!