به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: باشگاه پول داده بود که رسانه‌ها از ما انتقاد کنند!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲ آبان ۱۳۹۹ (۲۳:۵۰) (۳۲۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


جرارد پیکه صبح امروز طی مصاحبه‌ای با La Vanguardia بالاخره سکوت خود را شکست و برای اولین بار بعد از شکست تلخ ۲-۸ مقابل بایرن مونیخ صحبت کرد. متن مصاحبه جنجالی او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت تا اولین ال کلاسیکوی فصل باقی بود، این مدافع آبی و اناری‌پوش در مورد حواشی مختلفی از جمله ورود کومان، مسی، رای عدم اعتماد علیه هیئت مدیره و ... سخن گفت.

وقتی از پیکه در مورد رابطه‌اش با بارتومئو سوال شد، گفت: «من نمی‌خواهم با کسی وارد خصومت‌های شخصی شوم اما گاهی اوقات [مکث]. ببینید برای مثال موضوع شبکه‌های اجتماعی. به عنوان یکی از بازیکنان بارسلونا من می‌بینم که باشگاهم پول خرج می‌کند - آن هم پولی که قرار است با کاهش دستمزد از خودمان بگیرد - تا علیه ما انتقاد شود. منظورم تنها اعضای سابق تیم که رابطه‌ای تاریخی با باشگاه دارند نیست بلکه حرفم شامل اعضای فعلی نیز می‌شود. این واقعاً بی‌رحمی است».

«من از بارتومئو خواستم که در این مورد به من توضیح دهد و او گفت از این ماجرا بی‌خبر بوده است. من حرف او را باور کردم. اما بعد از آن شما می‌بینید کسی که مسئول استخدام این خدمات بوده همچنان در باشگاه مشغول است. و این واقعا ناراحت‌کننده است».


«این حرف‌ها را اینجا می‌زنم چون قبلاً به خود او هم گفته‌ام. رابطه‌ام با رئیس باشگاه شاید صمیمانه باشو اما هنوز هم مشکلاتی وجود دارند».

پیکه در رابطه با تمدید قراردادش نیز گفت: «بارسا به من همه چیز داده است بنابراین من خودم را ملزم کردم که به آن کمک کنم (با موافقت با کاهش دستمزد)».

این مدافع همچنین به اخراج والورده بعد از شکست در سدپر کاپ مقابل اتلتیکو مادرید صحبت کرد: «به نظر من بعد از دو قهرمانی لیگ و صدرنشینی، اخراج سرمربی در نیم‌فصل در صورتی داشتن یک پروژه حساب شده، چندان معقول نیست. به نظرم این کار منطقی‌ نبود».

پیکه همچنین در مورد عدم حضور اساطیر باشگاه در باشگاه گفت: «تعجب می‌کنم که افرادی مثل پپ، پویول، ژاوی و والدز در باشگاه نیستند. شما همیشه باید آن‌ها را نزدیک خود نگه دارید زیرا آن‌ها بخشی از تاریخچه باشگاه هستند. احتمالاً چیزی هست که درست انجام نشده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیکه: باشگاه پول داده بود که رسانه‌ها از ما انتقاد کنند!
به امید خدا هرچه زودتر مدیریت باشگاه و افرادش شرش کم بشه از تیم و بازیکنان به فکر بازی باشند نه بفکر حواشی


شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۹ (۰:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۱ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!