به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۳۱ سال پیش، رونالد کومان و تجربه اولین ال کلاسیکو به عنوان بازیکنال کلاسیکو
فرستنده متین اکبری در تاريخ جمعه، ۲ آبان ۱۳۹۹ (۲۰:۵۵) (۳۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

رونالد کومان روز شنبه برای اولین بار در ال کلاسیکو به عنوان سرمربی حضور خواهد یافت. این مرد هلندی پیش‌تر به عنوان بازیکن بارها در مقابل رئال مادرید به میدان رفته است. در این خبر به بررسی اولین ال کلاسیکو رونالد کومان به عنوان بازیکن خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

روز شنبه رونالد کومان اولین ال کلاسیکو خود به عنوان مربی را تجربه خواهد، ۳۱ سال پس از اولین رویارویی‌اش به عنوان بازیکن در مقابل رئال مادرید.

اولین ال کلاسیکوی رونالد کومان به عنوان بازیکن به تاریخ ۷ اکتبر ۱۹۸۹ بازمی‌گردد، جایی که هموطن رونالد کومان یعنی یوهان کرویف روی نیمکت بارسا بود و عملکرد تیم پس از سه باخت از پنج بازی ابتدایی لیگ به شدت زیر سوال بود.

شرایط برای بارسا خوب پیش نمی‌رفت و پس از پنج دقیقه از شروع بازی رونالد کومان امیلیانو بوتراگوئنا را در محوطه جریمه سرنگون کرد و رئال مادرید با یک گل از روی نقطه پنالتی توسط هوگو سانچز پیش افتاد.


پنج دقیقه بعد خولیو سالیناس بازی را به تساوی کشاند. این نتیجه در بیشتر دقایق بازی پابرجا بود. اما بارسا به فشار خود روی دروازه رئال مادرید ادامه داد تا اینکه رونالد کومان در دقیقه ۷۴ از روی نقطه پنالتی بارسا را پیش انداخت.


یک دقیقه مانده به پایان وقت معمول بازی، باز هم رونالد کومان از روی نقطه پنالتی برای بارسا گلزنی کرد تا کاتالان‌ها با نتیجه ۳-۱ این بازی را به سود خود خاتمه دهند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!