به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فرنتس‌واروش، ۳۶مین قربانی اروپایی مسیآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۱:۵۲) (۳۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این فوق ستاره آرژانتینی با پنالتی‌ای که شب گذشته مقابل فرنتس‌واروش به ثمر رساند، نام این تیم را نیز به لیست تیم‌هایی که تاکنون در لیگ قهرمانان مقابل آن‌ها گلزنی کرده است، افزود. در این خبر به بررسی جزئیات رکوردهایی که شب گذشته با این گل ثبت شدند، می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی پیش از این نیز رکورد گلزنی مقابل بیشترین تیم‌های مختلفِ لیگ قهرمانان را در کارنامه خود داشت اما شب گذشته با گلزنی مقابل فرنتس‌واروش در نیوکمپ این رکورد را به عدد ۳۶ افزایش داد.

مسی در این رقابت‌ها تاکنون مقابل ۴۱ تیم بازی کرده و در مقابل ۳۶ تای آن‌ها پایش به گلزنی باز شده است؛ روبین کازان، اتلتیکو مادرید، بنفیکا، اودینیسه و اینتر میلان تنها تیم‌هایی هستند که توانسته‌اند از دروازه خود در برابر مهارت گلزنی باورنکردنی این اسطوره محافظت کنند.


۳۶ تیم از ۱۶ کشور مختلف

بعد از مسی، کریستیانو رونالدو و رائول گونزالز با گلزنی مقابل ۳۳ تیم و کریم بنزما و زلاتان ابراهیموویچ با گلزنی مقابل ۲۹ تیم در رده‌های بعدی این رکورد جای دارند.

حال مسی با گلزنی مقابل یک تیم مجارستانی، رکورد گلزنی مقابل تیم‌های ۱۶ کشور مختلف در لیگ قهرمانان را هم به نام خود ثبت کرد. در این میان انگلیس با ۲۷ نماینده در بین این ۳۶ تیم، بزرگترین قربانی لئو محسوب می‌شود. آرسنال با دریافت ۹ گل و آث میلان و سلتیک هر کدام با دریافت ۸ گل از مسی، بیش از سایر تیم‌ها مغلوب ستاره شماره ۱۰ آبی و اناری‌ها شده‌اند.

لیست کامل تیم‌هایی که مسی مقابلشان گلزنی کرده است:

آپوئل، آژاکس، بازل، باته بوریسوف، بایرن مونیخ، وردربرمن، بوروسیا دورتموند، آرسنال، چلسی، دینامو کیف، یوونتوس، کپنهاگ، لورکوزن، لیورپول، لیون، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، سلیتک، مونشن گلادباخ، المپیاکوس، ناپولی، پاناتینایکوس، PSG، ویکتوریا پلزن، پی اس وی آیندهوون، گلاسکو رنجرز، رئال مادرید، آث میلان، رم، شاختار، اسپارتاک مسکو، اسلاویا پراگ، اسپورتینگ لیسبون، اشتوتگارت، تاتنهام و فرنتس‌واروش.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: فرنتس‌واروش، ۳۶مین قربانی اروپایی مسی
امیدوارم با روند گلزنی به روزهای خوبش برگرده و روحیه جنگندگیشو بیشتر کنه. احساس می‌کنم ذهنش درگیر حاشیه هاست


چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۵:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۸ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!