به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا به دنبال حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود مقابل ختافهآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۹ (۱۵:۰۰) (۴۲۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

با اتمام وقفه بازی‌های ملی، بارسا با بازی خارج خانه مقابل ختافه کار خود در رقابت‌های لالیگا را از سر خواهد گرفت. در این خبر به بررسی آمار و ارقام و عملکرد بارسا در بازی‌های قبلی‌اش مقابل این تیم خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا این هفته با بازی در مقابل ختافه رقابت‌های لالیگا را از سر خواهد گرفت. این اولین بازی از هفت بازی‌ای است که پیش از فرا رسیدن فیفادی بعدی انجام می‌شود. در کنار این‌ها کسب سه امتیاز این بازی می‌تواند به حفظ سه رکورد مختلف به بارسا کمک کند.

۱۵ بازی بدون شکست در مقابل ختافه

علی‌رغم اینکه ختافه یکی از سرسخت‌ترین تیم‌های لالیگاست، بارسا در سالیان اخیر آمار بسیار خوبی از بازی مقابل این تیم دارد. ۱۵ بازی است که بارسا مقابل این تیم مادریدی شکست نخورده است که شامل ۱۲ برد و ۳ تساوی می‌شود. در این ۱۵ بازی بارسا ۴۵ گل به ثمر رسانده است. آخرین شکست بارسا مقابل ختافه به باخت ۱-۰ در نوامبر ۲۰۱۱ باز می‌گردد.

چهار برد متوالی در زمین ختافه

وقتی به بازی‌های دو تیم در ورزشگاه کلوسیوم آلفونزو پرز نگاهی بیاندازیم عملکرد خوب بارسا مشهودتر می‌شود. آبی و اناری‌ها در چهار بازی خارج از خانه قبلی خود مقابل ختافه به پیروزی رسیده‌اند و در هر بازی حداقل دو گل را به ثمر رسانده‌اند. آخرین باری که بارسا در کسب پیروزی در زمین ختافه ناکام بود، به دسامبر ۲۰۱۴ بازمی گردد که آن بازی با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

چهار برد متوالی خارج از خانه

با اضافه کردن سه برد متوالی خارج از خانه بارسا در مقطع پایانی فصل گذشته مقابل ویارئال، وایادولید و آلاوز و این فصل مقابل سلتاویگو، می‌توان گفت بارسا در چهار بازی متوالی خارج از خانه اخیر خود به پیروزی رسیده است. بارسا همچنین موفق شده در سه بازی اخیر خارج از خانه‌ خود دروازه‌اش را بسته نگه دارد. کاتالان‌ها از سال ۲۰۱۷ تاکنون هرگز به نوار پنج برد متوالی خارج خانه دست نیافته‌اند و با کسب پیروزی در دیدار امشب، می‌توانند یک بار دیگر این رکورد را ثبت کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: بارسا به دنبال حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود مقابل ختافه
بریم که یک بازی جذاب و دیدنی از تیم ببینیم.


شنبه، ۲۶ مهر ۱۳۹۹ (۱۸:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۸ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!