به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دست: می‌خواهم به اولین بازیکن آمریکایی موفق بارسا تبدیل شوم!مصاحبه
فرستنده متین اکبری در تاريخ سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۹ (۲۲:۴۰) (۳۶۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

این مدافع آمریکایی بارسا که در یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور رسانه‌های آمریکای شمالی شرکت کرده بود، از احساساتش پس از پیوستن به جمع کاتالان‌ها سخن گفت. در این خبر بخش‌های مهم صحبت‌های او را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این مدافع آمریکایی که در یک کنفرانس مطبوعاتی با رسانه‌های آمریکای شمالی شرکت کرده بود اعتراف کرد که با پیوستن به بارسا رویایش به حقیقت تبدیل شده است. دست گفت: «این چالش بسیار بزرگی است و هر روز به من انگیزه می‌دهد».

دست از این که به اولین بازیکن آمریکایی تاریخ باشگاه تبدیل شده است هم احساس غرور می‌کند. او افزود: «من هیچ فشاری از احساسات منفی حس نمی‌کنم. حس مثبتی دارم. از این که به اولین آمریکایی‌ای تبدیل شدم که برای بارسا به میدان می‌رود، بسیار احساس غرور می‌کنم. حال می‌خواهم به اولین آمریکایی‌ای که در بارسا موفق می‌شود تبدیل شوم».

«همواره آرزوی رسیدن به چنین موقعیتی را داشتم. حال این شانس را دارم که برای چنین باشگاه بزرگی بازی کنم؛ بنابراین باید از این فرصت بهره ببرم و تلاش کنم. فکر می‌کنم می‌توانم چیزهای زیادی از تمام بازیکنان اینجا بیاموزم زیرا بارسا تیم واقعاً بزرگی است. بهترین بازیکن جهان اینجاست: مسی. احساس می‌کنم اگر در کنار بهترین بازیکنان باشم، پیشرفت کردن برایم آسان‌تر خواهد بود‌‌».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۵۳ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!