به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کاهش میانگین سنی بازیکنان بارسا با اضافه شدن جوانانآبی و اناری‌ها
فرستنده متین اکبری در تاريخ یکشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۲۲) (۸۵۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

در این فصل با اضافه شدن چندین بازیکن جوان به تیم اصلی و خروج بازیکنان پا به سن گذاشته، ترکیب بارسا چهره جدیدی به خود گرفته است. در این خبر به به بررسی اثرات کاهش میانگین سنی بازیکنان تیم خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تابستان امسال بارسا سه بازیکن باتجربه ترکیب خود را به فروش رساند. لوئیز سوارز مسن‌ترین بازیکن تیم در ازای ۶ میلیون یورو متغیر به اتلتیکو مادرید پیوست. آرتورو ویدال در ازای ۱ میلیون یورو به اینتر ملحق شد و در نهایت ایوان راکیتیچ در ازای ۱.۵ میلیون یورو به علاوه ۹ میلیون متغیر به سویا بازگشت. سوارز و ویدال هردو ۳۳ ساله و راکیتیچ ۳۲ ساله بودند.

همه این‌ها بدین معنی است که جرارد پیکه در حال حاضر مسن‌ترین بازیکن تیم محسوب می‌شود. این مدافع مدافع میانی کاتالانی در حال حاضر ۳۳ ساله است و در ماه فوریه ۳۴ ساله خواهد شد. لیونل مسی در رده دوم مسن‌ترین بازیکنان تیم قرار دارد. او در ماه ژوئن 34 ساله خواهد شد. سرخیو بوسکتس، جوردی آلبا و نتو، در رده‌های بعدی هستند. بوسکتس ۳۲ ساله است و آلبای ۳۲ ساله هم در ماه مارس 32 ساله خواهد شد، در حالی که نتو در ماه جولای 32 ساله خواهد شد.

در نقطه مقابل، بارسا چند بازیکن جوان را به تیم اصلی خود منتقل کرده است. انسو فاتی (۱۷ سال)، ریکی پوچ (۲۱ سال) و رونالد آرائوخو (۲۱ سال) بازیکنانی هستند که حالا رسما عضو تیم اصلی محسوب می‌شوند. پدری (۱۷سال)، سرجینیو دست (۱۹ سال) و فرانسیسکو ترینکائو (۲۰ سال) هم بازیکنانی هستند که به تازگی جذب شده‌اند.


انسو فاتی و پدری، مانند دست و ترینکائو جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های رونالد کومان دارند. دست که به تازگی به بارسا پیوسته است، اولین دقایق بازی‌اش را مقابل سویا تجربه کرد. ریکی پوچ در انتظار اولین فرصت است و ارائوخو هم مقابل سویا و در غیاب کلمنت لنگله نشان داد که می‌تواند در ادامه فصل بازیکن مهمی برای بارسا باشد.

از طرفی گذر زمان در حال از بین بردن ستون‌های بارسایی است که از سال ۲۰۰۷ تاکنون دورانی طولانی را به خود اختصاص دادند. در طول این ۱۲ سال آبی و اناری‌ها با بردن ۸ لالیگا، ۳ لیگ قهرمانان، ۶ جام حذفی اسپانیا، ۳ سوپرجام اروپا، ۳ جام باشگاه‌های جهان و ۶ سوپرجام اسپانیا نقطه مرجعی برای جهان فوتبال بوده‌اند.


پیکه، مسی، بوسکتس و جوردی آلبا تنها بازیکنانی هستند که از آن دوران باقی مانده‌اند. دیگر بازیکنان از جمله، ژاوی، اینیستا، والدز، پویول، نیمار، دنی آلوز، ویا، سوارز، راکیتیچ، هانری و بلتی هم به دلایل مختلفی از تیم جدا شدند.

اگر بارسا بتواند در فصل پیش رو تیمی حول محور جوانان با استعدادی که در ترکیب دارد و بازیکنان مستعد از لاماسیا بسازد، این موفقیت‌ها می‌تواند ادامه پیدا کند. برای رسیدن به این مهم شکیبایی و استمرار بخشیدن به حضور این بازیکنان در تیم بسیار مهم است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: کاهش میانگین سنی بازیکنان بارسا با اضافه شدن جوانان
شاید از تنها نکات مثبت این سالهای اخیر باشه...


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۳۳)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کاهش میانگین سنی بازیکنان بارسا با اضافه شدن جوانان
به شخصه با مفت از دست دادن بازیکنانی که رفتند موافق نبودم ولی با این مدیریت نادان بیشتر از این هم نمیشه انتظار داشت. تنها کاری که این ابلهان در طی این سالها کردن که شاید جواب بده آوردن کومن و تعقیرات در تیم بود


یکشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!