به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بررسی رقبای بارسا در لیگ قهرمانان: یوونتوسلیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۹ (۱۴:۱۰) (۵۰۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


یوونتوس، قهرمان فعلی لیگ سری آ ایتالیا، یکی از مدعیان اصلی قهرمانیِ لیگ قهرمانان ۲۰۲۰/۲۱ است. کاتالان‌ها در روز دوم مرحله گروهی این رقابت‌ها و درست سه روز بعد از اولین ال کلاسیکوی فصل، به مصاف این تیم خواهند رفت. در این خبر بیشتر با بانوی پیر آشنا خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یوونتوس تیمی است که طی سال‌های اخیر به پای ثابت رقبای بارسا در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده و این بار هم در مرحله گروهی به همراه فرنتس‌واروش و دینامو کیف با کاتالان‌ها هم‌گروه شده است. در ادامه می‌توانید مهم‌ترین نکات در مورد قهرمان فعلی لیگ سری آ ایتالیا را بخوانید:

ترکیب تیم

تورینی‌ها تابستانی شلوغی را تجربه‌ کردند. اندره پیرلو به عنوان سرمربی به جمع آن‌ها پیوست و قرارداد ستارگانی چون کریستیانو رونالدو، دیبالا، خدیرا، کیلینی، بونوچی، دروازبان کهنه‌کارشان، بوفون و همچنین جوانانی چون د لیخت و رابیوت تمدید شد.

آرتور ملو از بارسا به این تیم پیوست و آلوارو موراتا و کولوسوسکی به تورین بازگشتند. همچنین کیه‌زا و مک‌کنی به طور قرضی به جمع آن‌ها پیوستند. بی‌تردید پیرلو تیم خوبی در اختیار دارد؛ کسی که در اولین بازی‌هایش به عنوان سرمربی یوونتوس از هر دو چینش ۲-۴-۴ و ۲-۱-۴-۳ استفاده کرده است.

تاریخچه

بانوی پیر با ۶۸ عنوان قهرمانی، در حال حاضر موفق‌ترین تیم ایتالیایی محسوب می‌شود. یوونتوس در تاریخ ۱ نوامبر ۱۸۹۷ تاسیس شد. این تیم علاوه بر عملکرد خوبی که در رقابت‌های داخلی کشورش داشته است، یکی از مهم‌ترین تیم‌های اروپا محسوب می‌شود. در مجموع آن‌ها تاکنون بار فاتح لیگ قهرمانان (۱۹۸۴/۸۵ و ۱۹۹۵/۹۶) شده‌اند و با ۷ عنوان نائب قهرمانی در این رقابت‌ها، رکوددار این عرصه هستند.

۶۸ قهرمانی داخلی آن‌ها را ۳۶ قهرمانی در لیگ‌های ایتالیایی و ۱۳ قهرمانی در جام حذفی کشورشان تشکیل می‌دهد. در هر دو این‌ رقابت‌ها، یووه موفق‌ترین تیم تمام ادوار محسوب می‌شود.


دیدارهای پیشین

بارسا و یوونتوس تاکنون ۱۳ بار در بازی‌های رسمی به دیدار یکدیگر رفته‌اند که در این میان ۴ برد سهم بارسا، ۵ برد سهم یووه و ۴ تساوی حاصل شده است. شایان ذکر است که آخرین دیدار این دو تیم در مرحله گروهی لیگ‌قهرمانان (۲۰۱۷/۱۸) کاتالان‌ها در نیوکمپ به پیروزی و در تورین به تساوی دست یافتند. علاوه بر این آخرین قهرمانی بارسا در لیگ‌قهرمانان، با شکست همین تیم در فینال برلین (۲۰۱۵) به دست آمد.


علاوه بر نتو، پیانیچ و آرتور تاکنون ۱۰ بازیکن سابقه بازی در هر دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس را داشته‌اند؛ آیا آن‌ها را به خاطر دارید؟

ورزشگاه

۹ سال از زمان تاسیس ورزشگاه یوونتوس که با نام آلیانز نیز شناخته می‌شود، می‌گذرد. پیش از سال ۲۰۱۱، این تیم ایتالیایی‌ در ورزشگاه دل آلپی بازی می‌کرد که تخریب شد تا ورزشگاه جدید این باشگاه در آنجا ساخته شود. ورزشگاه خانگی یوونتوس با گنجایش ۴۱،۰۰۰ نفری، چهارمین ورزشگاه بزرگ یوفا محسوب می‌شود. هفتم آبان ماه، ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت ایران) کاتالان‌ها در همین ورزشگاه به مصاف بانوی پیر خواهند رفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بررسی رقبای بارسا در لیگ قهرمانان: یوونتوس
به امید خدا اگر پنالتی و دروازه خالی ندیم پیروزیم.


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۳۳)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: بررسی رقبای بارسا در لیگ قهرمانان: یوونتوس
کمی تقویم تیم ما در همین شروع کار سخت شده ولی بازم مهم نیست فقط کافیه بازیکنان و کادر فنی تلاششونو دوچندان کنند. به امید روزهای بهتر


یکشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!