به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

احتمال فروش دمبله در ماه ژانویهنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۹ (۱۸:۳۸) (۵۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


باشگاه بارسلونا قصد دارد در صورتی که این مهاجم فرانسوی قراردادش را تمدید نکند، او را در پنجره نقل و انتقالات زمستان به فروش برساند! جزئیات و هدف باشگاه از این تصمیم را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

فعالیت‌های نقل و انتقالاتی مورد نظر هیئت مدیره بارسا در تابستان امسال به اتمام نرسید و بحران مالی‌ای که باشگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کند، شرایط پیچیده‌ای داشت. آن‌ها نتوانستند مهاجم و مدافع میانی مطلوب کومان را خریداری نمایند. حال هدفشان این است که با کاهش هر چه بیشتر هزینه‌های باشگاه (دستمزد بازیکنان) شرایط را برای خرید گزینه‌های مدنظر او فراهم سازند که در این میان خروج هر چه زودتر عثمان دمبله نقشی کلیدی خواهد داشت. در لحظات پایانی نقل و انتقالات تابستان، احتمال پیوستن او به منچستر یونایتد مطرح شده بود اما در نهایت تین اتفاق نیفتاد. حال آن‌ها به دنبال راه حلی دیگر هستند.

وضعیت دمبله کمی حساس است؛ او در برنامه‌های کومان جایی ندارد و این سرمربی خواهان خروج او از تیمش است. قرارداد فعلی این مهاجم نیز یک سال و نیم دیگر اعتبار دارد و به همین دلیل، ممکن است هر چه زودتر در بازار نقل و انتقالات قرار بگیرد.

از طرفی دمبله خودش نمی‌خواهد باشگاه را ترک کند. گفته می‌شود طی هفته‌های آتی سران بارسا با مدیربرنامه‌های او صحبت خواهند کرد تا به او بگویند اگر تمایلی به تمدید قراردادش با باشگاه نداشته باشد، در بازار نقل و انتقالات قرار خواهد گرفت. هدف آن‌ها این است که تصمیم‌گیری برای خروج را برای او آسان کنند و راه‌حلی پیدا کنند که در نهایت رضایت همگان را در پی داشته باشد. البته بارسا حرفی از انتقال قرضی به میان نیاورده و خروج دائم او گزینه مطلوب باشگاه است. آن‌ها ۱۰۵ میلیون یورو برای خرید دمبله پرداخت کرده‌اند و این را هم می‌دانند که با توجه شرایط فعلی، قادر نخواهند بود تمام هزینه‌ای که برایش کرده‌اند را پس بگیرند. به همین دلیل گفته می‌شود حاضرند او را در ازای ۵۰ میلیون یورو یا بیشتر به فروش برسانند.

این مبلغ رقم بالایی نیست و احتمال دارد باشگاه‌های لیگ برتری چنین پیشنهادی برای دمبله بدهند و او در ژانویه فروخته شود. ممکن است تا آن زمان اوضاع نقل و انتقالات نیز کمی بهتر شود اما همه این‌ها بستگی به روند کنترل ویروس کرونا خواهد داشت.

حقیقت این است که دمبله انتظارات را برآورده نکرده و فعلاً انسو فاتی جایگاه او را در تیم پر کرده است. اگر دمبله قراردادش را تمدید نکند (تا به باشگاه اجازه دهد سر فرصت در مورد فروش او تصمیم بگیرد)، آن‌ها به دنبال فروش هر چه زودتر او در ژانویه خواهند بود.


دمبله در دوران حضورش در بارسا تنها ۴،۱۵۰ دقیقه از ۱۶،۲۰۰ دقیقه فرصتی که در این مدت (۲۵ درصد از کل) داشت را بازی کرده است. از نظر تعداد بازی هم، از سال ۲۰۱۷ بارسا ۱۷۳ بازی برگزار کرده و او تنها در ۷۵ تای آن‌ها حضور داشته است (۴۳.۳ درصد از کل).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hosein_memari
پاسخ به: احتمال فروش دمبله در ماه ژانویه
😤😤😤😤


جمعه، ۲۵ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۱۵)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: احتمال فروش دمبله در ماه ژانویه
یعنی معلوم نیست تو این باشگاه چه خبره! ۱۵۰ میلیون ریختن دور طرف رو گرفتن حالا جای اینکه تلاش کنن لااقل ازش استفاده‌ای بشه دارن هلش میدن مفت بیرون...


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۳۴)
 
saeed3103
پاسخ به: احتمال فروش دمبله در ماه ژانویه
گیر عجب شریشی افتادیم این بدرد نخور مفت خور شد گرت بیل برامون


یکشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۹ (۱۱:۵۶)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: احتمال فروش دمبله در ماه ژانویه
یکی دیگر از حماقت های تیم مدیریتی بارسلونا!!!!!!!ما اون زمان که این ابله رو گرفتیم خیلی راحت میتونستیم بهترینها رو بگیریم ولی حیف که ابلهان همره این قافله هستند!!!! امیدوارم هرچه زودتر شرش کم بشه


شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۹ (۲۱:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۶ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!