به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: از ترکیبی که در اختیار دارم راضی هستم!مصاحبه
فرستنده متین اکبری در تاريخ جمعه، ۱۸ مهر ۱۳۹۹ (۱۵:۵۰) (۴۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری /FCBarcelona.ir


بعد از تقریباً دو ماه مربیگری در بارسا، رونالد کومان در خلال وقفه بازی‌های ملی، طی مصاحبه‌ای با بارسا TV درباره شروع کارش در بارسا سخن گفت. در این خبر بخش‌های مهم صحبت‌های او را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به طور کلی در مقابل ویارئال و سلتاویگو عملکرد خوبی داشتیم. هرچند اگر به بازی مقابل سویا نگاه کنیم، می‌توانیم پرسینگ خود را بهبود ببخشیم. این‌ها جزئیاتی هستند که می‌توان اصلاح کرد. ما خواهان بیشترین تمرکز و سخت کوشی در تمرینات هستیم. به این ترتیب نتیجه، خود به خود در بازی‌ها هم منعکس می‌شود. به همین دلیل است که تمرینات پرفشاری داریم. زیرا هر طور که تمرین کنید، به همان شکل هم بازی خواهید کرد.

دفاع کردن همیشه با مهاجمان آغاز می‌شود. اگر آن‌ها به خوبی پرس کنند، مدافعان مشکل چندانی نخواهند داشت. دفاع کردن یک کار تیمی است و این یکی از دلایلی است که دفاع ما بهتر شده است.

سیستم ۱-۳-۲-۴

با این نفرات و این گونه بازیکنان، به عقیده من ۱-۳-۲-۴ بهترین سیستم است. با توجه به کیفیت ترکیبی که در اختیار داریم، این سیستمی بی‌نقص برای تیم است.

بازی‌های ملی

بازی‌های ملی به ما فرصت می‌دهد تا رقبایمان را آنالیز کنیم و برای بازی‌های پیش رو (ختافه، لیگ قهرمانان، رئال مادرید) آماده شویم. تا وقفه ملی بعدی در ماه نوامبر تقویم فشرده‌ای خواهیم داشت. فصل بسیار طولانی است و نمی‌توانیم بگوییم این ماه سرنوشت ساز خواهد بود. بازی‌های زیادی وجود دارد که ممکن است هریک از آن‌ها را ببازید. ما باید روز به روز و بازی به بازی پیشرفت کنیم. این بهترین راه بردن بازی‌ها است. هدفمان این است که در هر بازی پیروز شویم و این آسان نخواهد بود. در ابتدا ختافه را در پیش داریم که تیم سرسختی است و بازی آسانی نخواهد بود. باید برای یک مسابقه سخت آماده شویم.

لیگ قهرمانان

رقابت بسیار مهمی است. نگرشی وجود دارد که ما بهترین تیم گروه هستیم، ولی باید آن را نشان دهیم. اولین بازی ما در خانه و مقابل فرنتس‌واروش خواهد بود که بازی مهمی است و باید برای آن آماده شویم و حریف را آنالیز کنیم. یوونتوس هرسال نشان می‌دهد که تیمی قدرتمند و با تجربه است و بازیکن بزرگی مانند کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد. ما هم پیانیچ را داریم که می‌تواند در مورد تیم سابقش به ما اطلاعاتی بدهد.

بازیکنان جدید

من از ترکیبی که در اختیار دارم خوشحالم. ما با بعضی کارها که انجام دادیم و بعضی دیگر که در آن موفق نبودیم تلاش کردیم ترکیب تیم را بهبود ببخشیم. اما این تا حدی به دلیل شرایط مالی باشگاه است. ما آن را می‌پذیریم و سخت تلاش می‌کنیم.

پدری و ترینکائو از از روز اول خوب کار کرده‌اند. پدری تنها ۱۷ سال دارد، من نحوه کار کردن، تمرین و بازی او را دوست دارم. ترینکائو هم به سرعت در حال تطبیق یافتن با ایده‌های ماست. او هم بازیکنی جوان است که آینده درخشانی در پیش دارد.

پیانیچ کمی دیرتر به ما اضافه شد، او به تدریج به آمادگی کامل خواهد رسید. او کیفیت بالایی دارد.

دست در ۲۰ دقیقه‌ای که مقابل سویا به میدان رفت کاملا راحت به نظر می‌رسید.

ارائوخو آینده درخشانی پیش دارد. او از نظر فیزیکی قوی و بسیار سریع است. او بچه‌ای است می‌خواهد یاد بگیرد. او همیشه برای یادگیری چیزهای جدید آماده است. می‌تواند در بعضی چیزها بهتر شود که در سن او طبیعی است.

ریکی پویچ تصمیم گرفته است که بماند. اگر عملکرد او خوب باشد، پس فرصت بازی کردن هم به دست خواهد آورد.

انسو فاتی

عملکرد خوب او به خاطر کیفیت بالای بازی اوست. در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که تنها ۱۷ سال دارد. سه بازی متوالی در بالاترین سطح فوتبال در این سن بدین معنی است که او بازیکن خیلی خوبی است. او هم بچه‌ای است که می‌خواهد یاد بگیرد. تمرین می‌کند تا یاد بگیرد و پیشرفت کند، و ما هم اینجا هستیم تا به او کمک کنیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: کومان: از ترکیبی که در اختیار دارم راضی هستم!
امیدوارم به تدریج از این سیستم احمقانه ۴-۲-۳-۱ دست بکشه...


سه‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۳۵)
 
jamshid27
پاسخ به: کومان: از ترکیبی که در اختیار دارم راضی هستم!
ببینین این بارتمگوه دست به چه کارها که نزده فقط برا اینکه چند صباحی بیشتر تو ریاست باقی بمونه.... واقعا" که دیگه ب همه چیز این بی همه چیز باس شک کرد.... مشاهده لینک


شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۹ (۲:۵۰)
 
jamshid27
پاسخ به: کومان: از ترکیبی که در اختیار دارم راضی هستم!
نقل قول
Hossein.hadi.Moghadam نوشته:

امیدوارم با فشار آوردن به بازیکنان سرشناس تیم که چند سالی به مفتخوری عادت کرده بودند و جوانترها تیم سخت و چقری بسازه که حداقل از حیثیت باشگاه دفاع کنه

دقیقا" +اینکه بارتمگوه با پرداخت بالاترین میزان حقوق در بین تمام تیمای دنیا انگیزه رو توی تیم کشته بود و یه مشت پول پرست بار آورده بود که سر کوچیکترای تیم رو هم بد بار می آوورد امیدوارم با رفتن بارتمگوه و تفاله هاش بارسا هر چه زودتر ب جایگاه واقعی خودش اگه نرسید حداقل نزدیک بشه


شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۹ (۱:۵۳)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: کومان: از ترکیبی که در اختیار دارم راضی هستم!
امیدوارم با فشار آوردن به بازیکنان سرشناس تیم که چند سالی به مفتخوری عادت کرده بودند و جوانترها تیم سخت و چقری بسازه که حداقل از حیثیت باشگاه دفاع کنه


جمعه، ۱۸ مهر ۱۳۹۹ (۱۸:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۲ کاربر آنلاین است. (۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!