به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

احتمال بالای منتفی شدن انتقال دمبله به منچستر یونایتدنقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ یکشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۹ (۱۷:۴۳) (۴۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع : اسپورت
مترجم : متین اکبری/fcbarcelona.ir

بارسا برای خرید بازیکنان موردنظرش به پول نیاز دارد و در همین راستا چند روز پیش عثمان دمبله هم در لیست فروش باشگاه قرار گرفت اما حال با نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات و عدم دستیابی به توافق برای انجام این انتقال، خروج او بعید به نظر می‌رسد. جزئیات بیشتر و شروط دمبله برای پذیرش گزینه ترک نیوکمپ را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

منچستر یونایتد دست از تلاش برای جذب دمبله در این تابستان نمی‌کشد. بعد از شکست در جذب جیدون سانچو از دورتموند، حال این باشگاه آماده است تا برای جذب این وینگر فرانسوی هر کاری انجام دهد. هرچند دمبله تمایلی به انتقال ندارد و تنها در صورتی که برخی شرایط خاص محقق شود به جدایی از بارسا رضایت خواهد داد.

دمبله تمایلی به انتقال قرضی ندارد، حتی اگر منچستریونایتد در تابستان بعدی قرارداد او را دائمی کند. این وینگر فرانسوی یک قرارداد بلند می‌خواهد اگر قرار است تیمش را تغییر دهد. باشگاه انگلیسی به خوبی می‌داند که اگر بتواند دمبله را متقاعد به انتقال کند، مذاکره با بارسا بسیار آسان‌تر خواهد بود.

پنچره نقل و انتقالات 5 اکتبر (فردا) بسته خواهد شد، هم بارسا و هم منچستریونایتد معاملاتی دارند که می‌خواهند هر چه سریعتر به سرانجام برسند. برای بارسا فروش دمبله، به باشگاه این اجازه را می‌دهد تا اریک گارسیا و ممفیس دپای را جذب کند. هرچند اگر وضعیت به همین شکل باقی بماند، عثمان دمبله ترجیح می‌دهد تا در بارسا بماند و برای جایگاهش تلاش کند.

به نقل از کادناسر، با وجود شایعات زیادی که در مورد خروج دمبله وجود دارد، حال مشخص شده است که این وینگر فرانسوی هیچ جایی نخواهد رفت. منچستر یونایتد که طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون تمایلش برای خرید دمبله به گوش می‌سید، حال آماده است تا ادینسون کاوانی را برای تقویت خط حمله‌اش به خدمت بگیرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: احتمال بالای منتفی شدن انتقال دمبله به منچستر یونایتد
منم موافق موندنش نیستم چونکه بازیکنی نیست که حرفه ای باشه و مانند خیلی از بازیکنانی که دیدیم در طول این سالها که علیرغم داشتن استعداد ولی پشت کار و تداوم در بهتر شدن ندارند و حاشیه زیاد دارند و به هیچ جا نمیرسند. باید فروخته بشه


یکشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۹ (۲۱:۴۱)
 
saeed3103
پاسخ به: احتمال بالای منتفی شدن انتقال دمبله به منچستر یونایتد
بدرد نمیخوره بهتره ردش کنن بره جا برا جوونایی مثل ریکی پویچ باز بشه


یکشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۹ (۱۹:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!