به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش‌بازی؛ بارسا vs سویاپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۲۸) (۲۴۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سومین بازی بارسا در فصل ۲۰۲۰/۲۱ لالیگا مقابل تیمی خواهد بود که تاکنون در تمام بازی‌های خود در این فصل پیروز شده است. ساعت ۲۲:۳۰ امشب بایکدیگر این دیدار حساس را به نظاره خواهیم نشست. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اخبار تیم

آخرین تمرین آبی و اناری‌ها پیش از این بازی صبح امروز (یکشنبه) برگزار شد و پس از آن کومان لیست مورد نظر خود را اعلام کرد. او روز گذشته در مصاحبه خود اعلام کرد که قرار گرفتن نام سرجینبو دست، خرید جدید تیم منوط به زمان اتمام فرآیند ثبت نام او خواهد بود. با این حال علی رغم اینکه هنوز لالیگا ثبت نام او را تایید نکرده اما کومان نام او را در لیست ۲۳ خود گنجانده است:

پیکه، سوخیو بوسکتس، النیا، گریزمن، پیانیچ، مسی، دمبله، نتو، کوتینیو، پدری، ترینکائو، آلبا، بریتویت، روبرتو، دی یونگ، فاتی، پنیا، پوچ، کونراد، ارائوخو، راموس مینگو و تناس.


کلمنت لنگله به علت محرومیت (دریافت کارت قرمز در بازی قبل) این بازی را از دست داد. نتو نیز مانند دو بازی نخست، این بار هم در غیاب تراشتگن به علت مصدومیت، درون دروازه بارسا قرار خواهد گرفت.

دیدارهای پیشین دو تیم

۲۰۲۰/۰۶/۱۹ (لالیگا): سویا ۰-۰ بارسا
۲۰۱۹/۱۰/۰۶ (لالیگا): بارسا ۴-۰ سویا
۲۰۱۹/۰۲/۲۳ (جام حذفی): بارسا ۶-۱ سویا
۲۰۱۹/۰۱/۲۳ (جام حذفی): سویا ۲-۰ بارسا


بارسا در ۱۱ بازی (لیگ و جام حذفی) اخیر خود مقابل سویا در نیوکمپ همواره پیروز شده است و با احتساب بازی‌های خارج از خانه، در ۲۶ بازی اخیر خود تنها یک بار شکست خورده است. این تنها بخشی از عملکرد خوب آبی و اناری‌ها مقابل تیمی است که به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم‌های اروپا طی سال‌های اخیر برشمرده می‌شود.

آخرین برد سویا در نیوکمپ به سال ۲۰۰۲ باز‌می‌گردد. علاوه بر آن، بهترین نتیجه‌‌ای که آن‌ها در قرن حاضر در این ورزشگاه کسب کرده‌اند، تساوی بوده است.

بارسا فصل گذشته در بازی خانگی خود مقابل سویا به پیروزی ۴-۰ دست یافت. سوارز، ویدال، دمبله و مسی گلزنان آن دیدار بوده‌اند. شایان ذکر است سویا در ۳ بازی اخیر خود در نیوکمپ به طور متوسط، تقریباً ۵ گل در هر بازی دریافت کرده است که شکست سنگین ۶-۱ در جام حذفی دو فصل قبل، یکی از آن‌هاست.

آیا می‌دانستید؟

• سویا طی ۸ بازی اخیر خارج از خانه خود در لالیگا هرگز شکست نخورده است و اگر امشب بتواند در نیوکمپ هم روند شکست‌ناپذیری خود را حفظ کند، به برترین رکورد تاریخ باشگاهش در این رقابت‌ها خواهد رسید.

• لئو مسی تاکنون بیش از هر تیم دیگری مقابل سویا گلزنی کرده است (۳۷ گل زده در تمام رقابت‌ها)

• لوپتگی، سرمربی سویا در بازی هفته گذشته این تیم مقابل لوانته کارت قرمز دریافت کرد و در بازی امشب نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.


• در صورتی که انسو فاتی بتواند تا پایان این ماه ۲ گل دیگر به ثمر برساند، به رکورد جدیدی در زمینه تعداد گل زده در یک لیگ پیش از ۱۸ سالگی دست خواهد یافت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: پیش‌بازی؛ بارسا vs سویا
بازیهای بارسا و سویا همیشه جذاب بوده. امیدوارم این بازی هم جذاب و تماشاگر پسند باشه


یکشنبه، ۱۳ مهر ۱۳۹۹ (۲۱:۴۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!