به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی، فاتی و کوتینیو؛ مثلث جادویی بارسا در پیروزی مقابل سلتاویگوآنالیز فنی
فرستنده متین اکبری در تاريخ جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۵۱) (۷۰۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
:مرجع BarcaBlaugranes
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

بارسا شب گذشته توانست با وجود ده نفره شدن، یک پیروزی قاطعانه در بالایدوس کسب کند. در این خبر به بررسی عوامل تعیین کننده در پیروزی بارسا مقابل سلتاویگو خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شروعی فوق‌العاده برای بارسا در آغاز فصل جدید لالیگا؛ بعد از شکست ناامیدکننده در مقابل بایرن، حال به نظر می‌رسد که کور سویی از امید برای آغاز یک دوره جدید زیرنظر رونالد کومان به وجود آمده است.

البته که هنوز تنها دو بازی از فصل گذشته است، پس بیایید خیلی خودمان را درگیر این دو بازی نکنیم.


پیروزی شب گذشته مقابل سلتا اولین برد بارسا از سال ۲۰۱۵ در بالایدوس بود. در شرایط بارانی شب گذشته، بارسا بازی بهتری را ارائه کرد و پرس سریع‌تر و سخت‌تری را به اجرا گذاشت و عملاً با نوعی از سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی کرد که مدت‌هاست آن را زیر نظر رونالد کومان به نمایش می‌گذارد.

از قرار معلوم این سیستمی است که برای بارسا مناسب است، اگرچه به معنای جدایی از سیستم ۳-۳-۴ خواهد بود که هوداران به آن عادت کرده‌اند.

این سیستم به مسی و فیلیپه کوتینیو آزادی عمل بیشتری می‌دهد. حال که این بازیکن برزیلی در پست مناسب خود بازی می‌کند چقدر نحوه بازی او متفاوت به نظر می‌رسد؟

او برای اثبات اینکه ارزش ۱۶۰ میلیون یورویی که برایش پرداخت شد را داشت، باید راه طولانی تری را طی کند، اما در این مرحله بهتر است به جای نگاه به گذشته، روی نکات مثبت بازی او تمرکز کنیم.

اگر بارسا در هفته‌های آتی از گزند مصدمیت‌ها در امان بماند، آنگاه هیچ دلیلی وجود ندارد که تیمی بتواند برتری قاطعانه بارسا را به چالش بکشد.

رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در بازی‌هایشان متزلزل ظاهر شده‌اند و اگر بارسا هم بتواند سویا را در روز یکشنبه شکست دهد، آنگاه بارسا می‌تواند اولین بازی از سه بازی دشوار پیش روی خود را با پیروزی آغاز کند.


جدای از مسائل درون زمین، رای عدم کفایت به رئیس باشگاه هم به مرحله دوم خود رسیده است.

اگر رییس جدید باشگاه به جای شش ماه دیگر، چند هفته دیگر انتخاب شود، برای اخراج رونالد کومان باید شجاعت زیادی داشته باشد، چرا که بارسا در دو هفته آغازین لیگ نتایج قاطعانه‌ای را کسب کرده است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حال حاضر شکلی از احترام به رونالد کومان از طرف مسی وجود دارد، اگرچه این ممکن است بیش از یک توافق کاری نباشد.

برای بارسا رسیدن به بهترین فرم ممکن برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بسیار حیاتی است.

فرم فیلیپه کوتینیو، که فصل قبل با بایرن قهرمان این رقابت‌ها شد هم در پیشروی بارسا در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان بسیار مهم است.

موانع زیادی بر سر راه این تیم در ادامه فصل وجود دارد، اما هیچ شکی نیست که این فصلی خواهد بود که همگان از آن لذت خواهند برد و در خاطره‌ها خواهد ماند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: مسی، فاتی و کوتینیو؛ مثلث جادویی بارسا در پیروزی مقابل سلتاویگو
آ، خدا امواتت رو ییامرزه. ما هم همینو میگیم با اوضاع سه سال گذشته که روزهای افتضاحی رو پشت سر گذاشتیم با دومربی فوق‌العاده معمولی. اینکه دوتا بازی خوب دیدیم جای شکرش باقیه. اینکه با این مدیریت مفتضحانه و احمقی که داریم بازم همین وضعیت جدید دلگرمی داده به ما طرفدارها که خدایی تا صبح نخوابیدم در اون شبهای وحشتناک. مگه میشه بارسلونا 8تا بخوره!!!!مگه میشه 4تا بخوره!!!! من در تاریخ سی ساله ام این چنین اوضاعی یادم نمیاد!!! آخه رم بیاد ما رو حذف کنه اونم با اون برد خوب بازی رفت!!!! خدا رو شکر که همین روند رو داریم و من با دیدن دوتا بازیی که دیدم دلم خوش شده. بیاید امیدوار بشیم به این تیم و این مربی


جمعه، ۱۱ مهر ۱۳۹۹ (۲۱:۱۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۶ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!