به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصدومیت جونیور فیرپو از ناحیه همسترینگاخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۳۰) (۳۱۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لیست ۲۳ نفره رونالد کومان برای سفر به بالایدوس و مصاف با سلتاویگو، اگر چه با بازگشت مارتین بریتویت همراه بود اما جونیور فیرپو به علت مصدومیت از حضور در این لیست ناکام ماند. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آبی و اناری‌ها فردا شب ساعت ۲۳:۰۰ (به وقت ایران) به تقابل با سلتاویگو خواهند رفت؛ تیمی که تحت هدایت اسکار گارسیا، بازیکن سابق کاتالان‌ها، از سه بازی ابتدایی خود در این فصل از رقابت‌های لالیگا دو پیروزی کسب کرده است.

مارتین بریتویت که به علت مصدومیت در پیش‌فصل از حضور در بازی مقابل ویارئال محروم بود، به طور کامل بهبود یافته است و در لیست ۲۳ نفره کومان برای بازی فردا شب حضور دارد. از طرفی جونیور فیرپو در جریان تمرینات امروز تیم دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ شد و زمان بازگشتش به میادین منوط به روند ریکاوری‌اش خواهد بود.

لیست ۲۳ نفره کومان بدین شرح است:

پیکه، سرخیو بوسکتس، گریزمن، النیا، پیانیچ، مسی، دمبله، نتو، کوتینیو، لنگله، پدری، ترینکائو، جوردی آلبا، بریتویت، روبرتو، دی یونگ، انسو فاتی، ایناکی پنیا، ریکی پوچ، کونراد، آرائوخو، مینگو و ارنائو تناس. تراشتگن و اومنیتی نیز به علت مصدومیت این بازی را از دست دادند.


آخرین تمرین در بارسلونا

آخرین تمرین تیم پیش از سفر به گالیسیا، صبح امروز ساعت ۱۱:۰۰ (به وقت اروپای مرکزی) در کمپ سیوتات اسپورتیووا تمرین کرد. تمام بازیکنان تیم اصلی و همچنین پنیا، ریکی پوچ، کونراد، آرائوحو و مینگو از بارسا ب نیز در این تمرین حضور داشتند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: مصدومیت جونیور فیرپو از ناحیه همسترینگ
نمیدونم مربیان قبلی و مدیران ما چی در این بشر دیدن که اینو آوردن بارسلون. من که هیچ رقمه قبولش ندارم. به نظرم ما نیاز به یک دفاع چپ داریم بجز دفاع وسط


چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۹ (۲۳:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۷ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!