به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: من نمی‌توانم جز با هدف کسب پیروزی بازی کنم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۹ (۱۴:۲۷) (۳۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لیونل مسی طی مصاحبه‌ای اختصاصی با اسپورت در مورد حواشی اخیر پیرامون تیم سخن گفت که بخش‌های مهم صحبت‌های او را دیشب در اختیارتان قرار دادیم و در این خبر به طور مفصل به تشریح آن خواهیم پرداخت.‌


کانون هواداران بارسلونا در ایران

خروج سوارز از باشگاه و پیوستنش به اتلتیکو مادرید، اتفاقی بود که به شدت موجب ناراحتی مسی شد و مهم‌تر از آن نحوه رفتار باشگاه با او بود که این ستاره آرژانتینی را دلسرد کرد. مسی در مورد انتقادی که در پیام خداحافظی‌اش با سوارز در اینستاگرام علیه هیئت مدیره منتشر کرد، این‌ طور توضیح داد: «من تنها احساساتم در آن ‌شرایط سخت را بیان کردم».

علاوه بر این‌ها، آنچه در پایان فصل گذشته رخ داد باعث رنجش مسی شد و او نتوانسته بود با شرایط کنار بیاید: از دست دادن جام قهرمانی لیگ آن هم در شرایطی که بارسا مدت‌ها صدرنشین بود و سپس شکست تحقیرآمیز در اروپا.

«آن‌ها که مرا می‌شناسند، می‌دانند که من نمی‌توانم ‌جز با هدف پیروزی و صرف تمام توانم در زمین، بازی کنم. این شیوه من در تمام دوران حرفه‌ایم بوده است و اکنون هم آن را تغییر نخواهم داد. تعهد من به این پیراهن و این نشان همچنان صد در صدی است».


این ملی‌پوش آرژانتینی معتقد است: «این تیم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا لذتی که همواره فوتبال به همراه داشته است را برای هوادارانی که واقعاً شایسته آن هستند، به ارمغان بیاورد».

او در مورد تصمیمی که برای ترک باشگاه گرفته بود، گفت: «باید اختلافات را کنار بگذاریم. من مسئولیت اشتباهات خود را می‌پذیرم و اگر هم اشاباهی کردم با هدف بهتر کردن و قدرتمندتر ساختن باشگاه بارسلونا بوده است. اما حالا گذشته‌ها گذشته؛ اکنون ما باید بر ارائه بهترین فرم خود و دستیابی به اهدافی که می‌خواهیم با یکدیگر و به عنوان یک تیم به‌ آن‌ها برسیم، تمرکز کنیم: تلفیق احساسات، هیجان و انگیزه تنها راهی است که ما را به اهدافمان می‌رساند. همواره باید متحد باشیم و در یک مسیر حرکت کنیم‌».

مسی همچنین در مورد انتقاداتش نسبت به بارتومئو و هیئت مدیره در پیام خداحافظی‌اش با سوارز توضیح داد: «من تنها احساساتم در آن‌شرایط سخت را بیان کردم. می‌دانم که ممکن است برخی فکر کنند من باید سکوت می‌کردم و چیزی نمی‌گفتم، همان کاری که در اغلب موارد انجام داده‌ام اما آنچه در هفته‌های اخیر اتفاقات بسیاری باعث ناراحتی من شد و این راهی برای ابراز احساساتم بود».


او از فرصت مصاحبه‌ با اسپورت استفاده کرد و یک پیام برای هواداران باشگاه فرستاد: «در پایان من می‌خواستم یک پیام برای تمام اعضای رسمی و هوادارانی که ما را دنبال می‌کنند، بفرستم. اگر حتی در یک لحظه، یکی از آن‌ها بخاطر حرفی که من زدم یا کاری که من انجام دادم، ناراحت شده است بگذارید شکی نماند که هر کاری که من کردم، همواره با در نظر داشتن منفعت باشگاه بوده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: مسی: من نمی‌توانم جز با هدف کسب پیروزی بازی کنم!
هرچند که مطمئناً چند سالی هست که دلش پره و این کارها رو بخاطر مدیریت نالایق و نادان انجام داد ولی به شخصه با این سبک موافق نیستم به نظرم باید مستقیم تر به جنگ مدیریت میرفت


پنج‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۹ (۰:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۳ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!