به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: توافق با اتلتیکو مادرید برای انتقال لوئیز سوارزنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۹ (۱:۵۳) (۴۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا و اتلتیکو مادرید برای انتقال این مهاجم اروگوئه‌ای در ازای ۶ میلیون یورو متغیر به توافق دست یافتند. جزئیات بیشتر را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز بعد از ۶ فصل همراهی آبی و اناری‌ها نیوکمپ را ترک خواهد کرد. او در این مدت ۱۹۸ بار با پیراهن بارسا گلزنی و نیز ۱۳ جام کسب کرد.

باشگاه بارسلونا مراتب تشکر و قدردانی خود را به پاس تعهد و فداکاری لوئیز سوارز در این مدت ابراز می‌دارد و بهترین‌ها را در آینده برایش آرزو می‌کند.

پنج‌شنبه، ۲۴ سپتامبر (۳ مهرماه) ساعت ۱۲:۳۰ (به وقت اروپای مرکزی)، مراسم خداحافظی با این بازیکن و سپس یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار خواهد شد.

۱۳ جام در ۶ فصل

لوئیز سوارز بعد از تجربه ۶ فصل باشکوه در جمع آبی و اناری‌ها، بارسا را ترک می‌کند. او طی این مدت در کسب ۱۳ قهرمانی این تیم، نقش کلیدی داشته است:

لالیگا: ۴ قهرمانی
لیگ قهرمانان: ۱ قهرمانی
جام حذفی: ۴ قهرمانی
جام باشگاه‌های جهان: ۱ قهرمانی
سوپر کاپ اروپا: ۱ قهرمانی
سوپر کاپ اسپانیا: ۲ قهرمانی


سوارز در تابستان سال ۲۰۱۴ به بارسلونا پیوست و اولین بازی خود را در ال کلاسیکو برای این تیم به نمایش گذاشت. او اولین گل خود را در پیروزی ۴-۰ مفتبل آپوئل در لیگ قهرمانان به ثمر رساند و اولین گل لالیگایی خود را مقابل کوردوبا در ماه دسامبر به ثبت رساند.

او گل‌های حائز اهمیت زیادی برای کاتالان‌ها به ثمر رسانده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به دومین گل پیروزی ۳-۱ مقابل یوونتوس که به پنجمین قهرمانی تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان ختم شد، اشاره کرد. او در دومین فصل حضورش در بارسا (۲۰۱۵/۱۶) با ۵۹ گل ‌زده (۴۰ گل در لالیگا)، موفق به کسب کفش طلای اروپا به عنوان برترین گلزن این قاره شد.

یکی دیگر از شب‌های به‌یادماندنی دوران حضور او در بارسا به کامبک معروف ۶-۱ مقابل پاریس سنت ژرمن باز می‌گردد که گل نخست آن بازی را به ثمر رساند.


سوارز طی ۶ فصل حضور در بارسلونا، در ۲۸۳ بازی برای این تیم‌به میدان رفت و ۱۹۸ گل به ثمر رساند. به این ترتیب او بعد از لئو مسی و سزار رودریگز، به سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه تبدیل شد. این مهاجم اروگوئه‌ای طی این مدت ۰۷ پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌های خود ارسال کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
saeed3103
پاسخ به: رسمی: توافق با اتلتیکو مادرید برای انتقال لوئیز سوارز
این مدیریت احمق فعلی همه چیز بارسارو نابود کرد رسما. این سبک خداحافظی با بازیکنا در شان بارسا نیس قدیم احترام زیادی میزاشتن


پنج‌شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۳۸)
 
messi-.10
پاسخ به: رسمی: توافق با اتلتیکو مادرید برای انتقال لوئیز سوارز
بعد انریکه تیم مربی خوبی نداشت شاید کومن ی تکونی بده ب تیم


پنج‌شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۹ (۱۶:۳۶)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: رسمی: توافق با اتلتیکو مادرید برای انتقال لوئیز سوارز
بازیکن خوبی برامون بود امیدوارم کومن بتونه تیم رو جمع و جور کنه


پنج‌شنبه، ۳ مهر ۱۳۹۹ (۱:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۸ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!