به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مروری بر بازی‌های هفته اول بارسا در لالیگا طی ۱۰ فصل اخیرآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲ مهر ۱۳۹۹ (۱۲:۰۸) (۵۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌های طی ۱۰ فصل اخیر در بازی‌های هفته نخست لالیگا ۹ بار پیروز شده و تنها یک بار شکست خورده‌اند. در آستانه شروع رقابت‌های لیگ (برای بارسا) مرور کوتاهی خواهیم داشتیم بر تمام بازی‌های هفته اول این تیم در هر فصل.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لالیگا بازگشته است. رونالد کومان و شاگردانش در حال آماده‌سازی خود برای مصاف با ویارئال در نیوکمپ (ششم مهرماه، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران) هستند. در ادامه عملکرد آبی و اناری‌ها در ۱۰ بازی هفته اول لالیگا را بررسی خواهیم کرد:

فصل ۲۰۱۰/۱۱: راسینگ ۰-۳ بارسا

۲۰۱۰/۰۸/۲۹؛ یک عملکرد منسجم در ال ساردینرو با گل‌های لئو مسی، اندرس اینیستا و داوید ویا.

فصل ۲۰۱۱/۱۲: بارسا ۵-۰ ویارئال

۲۰۱۱/۰۸/۲۹؛ بعد از اینکه‌ بازی‌های هفته نخست به تعویق افتاد، بارسا فصل را با یک پیروزی پر گل مقابل همان تیمی که یکشنبه شب با آن رو به رو خواهد شد، آغاز کرد. گل‌های آن بازی را تیاگو، سسک فابرگاس، الکسیس سانچز و لئو مسی (۲) به ثمر رساندند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

فصل ۲۰۱۲/۱۳: بارسا ۵-۱ رئال سوسیداد

۲۰۱۲/۰۸/۱۹؛ یک شروع ۵ گله دیگر در نیوکمپ با گل‌های کارلس پویول، مسی (۲)، ویا و پدرو تحت هدایت تیتو ویلانووا.

فصل ۲۰۱۳/۱۴: بارسا ۷-۰ لوانته

۲۰۱۳/۰۸/۱۸؛ و یک سال بعد، بارسا حتی پر گل‌تر از قبل فصل را آغاز کرد. تاتا مارتینو هرگز نمی‌توانست شروعی بهتر از این برای تیمش متصور باشد؛ گل‌های آن بازی توسط مسی (۲)، پدرو (۲)، الکسیس سانچز، دنی آلوز و ژاوی هرناندز به ثمر رسیدند.

فصل ۲۰۱۴/۱۵: بارسا ۳-۰ الچه

۲۰۱۴/۰۸/۲۴؛ برای چهارمین فصل پیاپی، لئو مسی دو گل در بازی هفته نخست بارسا به ثمر رساند. مونیر الحدادی نیز یکی دیگر از گل‌های این بازی را به ثمر رساند و اینگونه عصر باشکوه لوئیز انریکه آغاز شد! ماسکرانو در آن بازی به دلیل دریافت کارت قرمز اخراج شد‌.

فصل ۲۰۱۵/۱۶: اتلتیک بیلبائو ۰-۱ بارسا

۲۰۱۵/۰۸/۲۳؛ بارسا این بار لالیگا را خارج از خانه آغاز کرد، در وررشگاه جدید سن مامس در بیلبائو. کاتالان‌ها در این فصل هم هر سه امتیاز بازی هفته نخست را کسب کردند اما با نتیجه‌ای نزدیک. تک گل این بازی را لوئیز سوارز به ثمر رساند.

فصل ۲۰۱۶/۱۷: بارسا ۶-۲ بتیس

۲۰۱۶/۰۸/۲۰؛ در این فصل بارسا توانست به لطف گل‌های لوئیز سوارز (۳)، مسی (۲) و آردا توران، مجدداً به یک پیروزی پر گل در هفته اول رقابت‌های لیگ دست یابد. روبن کاسترو نیز دو گل تیم میهمان را به ثمر رساند.

فصل ۲۰۱۷/۱۸: بارسا ۲-۰ بتیس

۲۰۱۷/۰۸/۲۰؛ بازی نخست لالیگا در اولین فصل حضور والورده روی نیمکت بارسا به لطف گل به خودی توسکا و تک گل روبرتو به پیروزی ختم‌ شد.

فصل ۲۰۱۸/۱۹: بارسا ۳-۰ آلاوز

۲۰۱۸/۰۸/۱۸؛ باز هم نیوکمپ میزبان بود و یک بار دیگر لئو مسی موفق به گلزنی در بازی هفته نخست شد. لئو در این بازی دابل کرد و فیلیپه کوتینیو گل دوم پیروزی را وارد دروازه حریف کرد.

فصل ۲۰۱۹/۲۰: اتلتیک بیلبائو ۱-۰ بارسا

۲۰۱۹/۰۸/۱۶؛ فصل گذشته اما طی یک دهه اخیر اولین فصلی بود که لالیگا با شکست برای کاتالان‌ها آغاز شد. سن مامس میزبان این دیدار بود و گل دیرهنگام آریتس آدوریتس تعیین‌کننده نتیجه بازی بود. بارسا در این بازی تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را نیز در اختیار نداشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۵ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!