به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۵ نکته‌ای که از پیروزی مقابل الچه آموختیم!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ (۱۶:۰۲) (۶۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شب گذشته آخرین بازی آبی و اناری‌ها در پیش‌فصل برگزار شد و از هفته آینده رسماً فصل ۲۰۲۰/۲۱ برای بارسا آغاز خواهد شد. در این خبر پنج نکته کلیدی از پیروزی ۱-۰ مقابل الچه در جام خوان گمپر را مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تماماً پیروز

بارسا در پیش‌فصل امسال ۳ بازی برگزار کرد که در تمام آن‌ها نیز به پیروزی رسید. کاتالان‌ها هر دو تیم خیمناستیک و ژیرونا را با نتیجه ۳-۱ و الچه را در جام خوان گمپر ۱-۰ شکست داد.

اولین بازی پیانیچ

میرالم پیانیچ شب گذشته اولین بازی خود با پیراهن بارسلونا را به نمایش گذاشت. این هافبک بوسنیایی در نیم ساعت پایانی مصاف با الچه به عنوان جایگزین دی یونگ به میدان رفت و عملکرد امیدوار کننده‌ای از خود نشان داد. پدری، ترینکائو و انسو فاتی نیز اولین بازی خود در جام خوان گمپر را تجربه کردند و به جز فاتی، سایر آن‌ها برای اولین بار لذت بازی در نیوکمپ را چشیدند.

بازگشت انسو

انسو فاتی به علت مصدومیت هر دو بازی نخست بارسا در پیش‌فصل را از دست داد اما دیشب بازگشت و یک بار دیگر با بازی فوق‌العاده خود جهان فوتبال را تحت تاثیر قرار داد. این جوان خوش آتیه طی بیش از یک ساعت حضور در زمین بازی، پیش از آنکه با دمبله تعویض شود، مهارت خود را به رخ کشید. او با دریبل ویرانگر خود بازیکنان حریف را یک به یک پشت سر می‌گذاشت و موقعیت‌های خوبی برای خود و هم‌تیمی‌هایش ایجاد می‌کرد.

برترین گلزنان

انتوین گریزمن شب گذشته دومین گل خود در پیش‌فصل را به ثمر رساند و به این ترتیب به همراه فیلیپه کوتینیو و لئو مسی به عنوان برترین گلزن پیش‌فصل شناخته شد. عثمان دمبله نیز نیز اولین گل بارسا در پیش‌فصل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.


۲۴ بازیکن

رونالد کومان همچنان از چینش مورد علاوه خود یعنی ۱-۳-۲-۴ استفاده می‌کند. لیست تمام بازیکنانی که در این سه بازی برای بارسا به میدان رفتند بدین شرح است: نتو، ایناکی پنیا، سرخی روبرتو، سمدو، پیکه، لنگله، آرائوخو، کوئنکا، آلبا، فیرپو، بوسکتس، دی یونگ، پیانیچ، النیا، ریکی پوچ، کوتینیو، پدری، ترینکائو، دمبله، لئو مسی، انسو فاتی، کونراد، گریزمن و بریتویت.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۰ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!