به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۵ نکته‌ای که از پیروزی مقابل ژیرونا آموختیم!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ (۳:۰۶) (۱,۰۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


دومین بازی رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا نیز با پیروزی ۳-۱ به پایان رسید که نقطه عطف آن دبل فوق ستاره آرژانتینی تیم بود. در این خبر مهم‌ترین نکات ثبت شده در بازی دیشب را جمع‌آوری کرده‌ایم. با ما همراه باشید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دومین بازی پیش‌فصل و دومین پیروزی. شب گذشته بارسا موفق شد در ورزشگاه یوهان کرویف ۳-۱ ژیرونا را شکست دهد. این دومین بازی کومان به عنوان سرمربی کاتالان‌ها بود‌‌. کوتینیو و لئک مسی گلزنان این بازی بودند. ۵ تا از نکات حائر اهمیت این بازی را در ادامه خواهید خواند.

یک استراتژی متفاوت

یکی از اصلی‌ترین تغییراتی که این بازی نسبت به بازی دوستانه قبلی داشت توزیع دقایق بازی میان بازیکنان بود. کومان در مصاف با خیمناستیک از دو ترکیب کاملاً متفاوت برای هر یک از نیمه‌های بازی استفاده کرد و به هر کدام از این ۲۲ بازیکن ۴۵ دقیقه فرصت داد. مقابل ژیرونا این سرمربی هلندی مجموعاً از ۲۰ بازیکن استفاده کرد اما به روشی متفاوت: بازیکنان ترکیب اولیه ۶۲ دقیقه بازی کردند و ۹ بازیکن باقی مانده در نیم ساعت پایانی بازی به میدان رفتند. نتو و آرائوخو تنها بازیکنان فیکس این بازی بودند.

بازگشت شکوهمندانه مسی

مسی با دابل مقابل ژیرونا، برای اولین بار بعد از مصاف با ناپولی در تاریخ ۸ آگوست موفق به گلزنی شد؛ در آن بازی بارسا با نتیجه ۳-۱ در نیوکمپ به پیروزی رسید. دو گل دیشب مسی در دو نیمه متفاوت به ثمر رسیدند؛ گل نخست او با پای راستش - به زیبایی تمام - و گل دوم با پای چپش (تخصصی) به ثمر رسید.


تداوم درخشش کوتینیو

این ملی‌پوش برزیلی که در دیدار مقابل خیمناستیک موفق شد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند، شب گذشته نیز دروازه ژیرونا را به لرزه در آورد؛ دو گل در دو بازی بعد از بازگشت به نیوکمپ. کوتینیو که در ترکیب اولیه کومان حضور داشت و ۶۲ دقیقه بازی کرد، در این دو بازی علاوه بر گلزنی، موقعیت‌های خطرناک زیادی را هم روی دروازه رقبای بارسا ایجاد کرد. گل کوتینیو بعد از یک کار تیمی منحصربه‌فرد که از گریزمن آغاز شد و سپس با همکاری ترینکائو و مسی به او رسید، وارد دروازه حریف شد.

درخشش دوباره جوانان

ترینکائو و پدری، خریدهای جدید بارسا و ریکی پوچ، آرائوخو و کونراد، محصولات بی‌نظیر نسل جدید لاماسیا همگی یک بار دیگر بهترین بازی خود را نشان دادند. آرائوخو تمام ۹۰ دقیقه بازی را در زمین حضور داشت و در دفاع بسیار مطمئن ظاهر شد. ترینکائو در ترکیب اصلی تیم بود و پاس اولین گل بازی را هم ارسال کرد. او همچنین در طول بازی موقعیت‌های خطرناک زیادی از سمت راست زمین روی دروازه حریف ایجاد کرد. پوچ، پدری و کونراد هر سه در نیمه دوم بازی به میدان آمدند. ریکی در خط میانی تیم بسیار فعال ظاهر شد، پدری چند باری فرصت گلزنی داشت و کونراد در نبردهای تن به تن فوق‌العاده عمل کرد‌.


الگوی کومان

این سرمربی هلندی یک بار دیگر از سیستمی (۱-۳-۲-۴) استفاده کرد که در پیروزی مقابل خیمناستیک نیز آن را امتحان کرده بود با این تفاوت که این بار از دی یونگ و بوسکتس به عنوان هافبک‌های دفاعی ترکیبش بهره برد. نقش سه بازیکن خط حمله در این باری نیز کلیدی بود، بازیکنان پویایی زیادی از خود نشان دادند، به طور مداوم موقعیت خود را تغییر می‌دادند و یک بازی ترکیبی با کیفیت بالا را به نمایش گذاشتند.

امید است به تدریج و با گذشت زمان بازیکنان بتوانند خود را با روش مربی جدید تطبیق دهند و روز به روز شاهد عملکرد بهتری از آن‌ها باشیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: ۵ نکته‌ای که از پیروزی مقابل ژیرونا آموختیم!
نقل قول
katalan.leo نوشته:

والا این سایت رسمی باشگاه عادت داره حرف الکی بزنه
احتمالا دیشب یه بازی دیگه رو دیده
خلاصه بازی این بود همچنان تغییر خاصی نکردیم
ولی خب جوونامون باعث میشن کمی با خوش بینی به قضیه نگاه کنیم

اره دیگه اینام بر اساس منافع باشگاه مینویسن هیچ وقت نمیان نقد کنن.


پنج‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ (۱۶:۱۶)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: ۵ نکته‌ای که از پیروزی مقابل ژیرونا آموختیم!
من بازی رو ندیدم ولی مطمئناً میشه با تزریق روحیه جنگندگی و اعتماد به نفس تیم خوبی رو روانه فصل بعد کرد. به امید روزهای بهتر


پنج‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ (۱۲:۲۲)
 
katalan.leo
پاسخ به: ۵ نکته‌ای که از پیروزی مقابل ژیرونا آموختیم!
والا این سایت رسمی باشگاه عادت داره حرف الکی بزنه
احتمالا دیشب یه بازی دیگه رو دیده
خلاصه بازی این بود همچنان تغییر خاصی نکردیم
ولی خب جوونامون باعث میشن کمی با خوش بینی به قضیه نگاه کنیم


پنج‌شنبه، ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ (۱۰:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۸ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!