به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیانیچ: حضور در بارسا باعث افتخار است!مصاحبه
فرستنده نیما کنعانی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ (۲۳:۱۹) (۵۶۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: نیما کنعانی / FCBarcelona.ir

این هافبک بوسنیایی در مراسم معارفه‌اش گفت که حضور در بارسا را یک فرصت فوق‌العاده می‌بیند و به آبی و اناری بودنش افتخار می‌کند. در این خبر گزارش کاملی از صحبت‌های این بازیکن در مراسم معارفه‌اش را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

میرالم پیانیچ به عنوان بازیکن جدید بارسا معرفی شد. این هافبک بوسنیایی پس از امضای قراردادش، با پیراهن بارسا برای اولین بار در نیوکمپ قدم گذاشت. او هنگام صحبت با خبرنگاران در مراسم معارفه‌اش گفت: «من انگیزه زیادی دارم و بسیار مشتاق بازی کردن و کسب پیروزی هستم. در رختکن متوجه گذشته و تاریخ این تیم شده‌ام. این برای من یک فرصت فوق‌العاده است».

این هافبک ضمن افتخار به حضور در بارسا گفت: «من دوست داشتم که زودتر به بارسا بپیوندم». او ادامه داد: «من از جوانی رویای این لحظه را داشتم و بسیار خوشحالم که بخشی از این باشگاه بزرگ را تشکیل می‌دهم. من به بهترین باشگاه جهان آمده‌ام و تمام تلاشم را می‌کنم تا هواداران مرا به خاطر بسپارند. این‌گونه من خوشحال خواهم بود».


پیانیچ اعتراف کرد که او به چالش‌های جدیدی در زندگی‌اش نیاز داشت و درباره مسیری که پیش رویش قرار دارد آگاه است. این ملی‌پوش کشور بوسنی و هرزگووین توضیح داد: «ابتدا باید هم‌تیمی‌هایم را در زمین، و همچنین لیگ و تیم‌های حاضر در آن را بشناسم. من تلاش می‌کنم که هرچه زودتر با تیم تطبیق یابم و امیدوارم که به زودی بتوانم بازی کنم و به تیم کمک کنم. این هم‌بستگی بسیار مهم است و - در نهایت - موفقیت سهم همه می‌شود».

با توجه به نیاز به هماهنگ شدن، شماره 8 جدید بارسا اعلام کرد که با مربی‌اش رونالد کومان صحبت کرده است: «من در اختیار تیم هستم و به زودی با پستی که مربی تشخیص دهد برای من بهترین است، هماهنگ می‌شوم».

بعد از شکست دادن ویروس کرونا که باعث تاخیر حضورش در تمرینات تیمی‌ شد، پیانیچ هم اکنون کنار هم‌تیمی‌هایش در سیوتات اسپورتیوا تمرین می‌کند. قرنطینه شدن و تمرینات خانگی در تورین، دوران سختی را برای این هافبک بوسنیایی ایجاد کرد؛ اگرچه او گفت که در این دوران نیز ارتباط کاملی با باشگاه داشت. اکنون او به آینده نگاه می‌کند: «من در حال رسیدن به آمادگی جسمانی مطلوب هستم و همچنان تا شروع لیگ فرصت باقی‌ست و امیدوارم که روز شنبه فرصت بازی در دیدار دوستانه برابر الچه را داشته باشم. هرروز حال من بهتر می‌شود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۰ کاربر آنلاین است. (۳۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!