به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انسو فاتی، نامزد دریافت جایزه پسر طلاییافتخارات
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ (۲۲:۰۳) (۳۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: محمدصدرا نژادی / FCBarcelona.ir


انسو فاتی از بارسلونا، وینسینیوس و رودریگو گوئس از رئال‌مادرید، آلفونسو دیویس از بایرن ‌مونیخ و ارلینگ هالند از دورتموند، با 35 نامزد دیگر برای کسب جایزه «پسر طلایی» که هر ساله به بهترین بازیکن زیر 21 سال اعطا می‌شود، رقابت می‌کنند. در ادامه، در این خصوص بیش‌تر خواهید دانست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برنده قبلی این جایزه که از سال ۲۰۰۳ توسط روزنامه توتواسپورت برگزار می‌شود، ژوآ فلیکس از اتلتیکو مادرید بود.

فران تورس اسپانیایی که تابستان امسال به منچسترسیتی پیوست، سانچو (دورتموند) و فیل فودن (منچستر سیتی) از دیگر افراد حاضر در لیست نامزدها هستند.

آنسو ۱۷ ساله که هفته پیش با گلزنی مقابل اوکراین، تبدیل به جوان‌ترین گلزن تیم ملی اسپانیا شد، رکوردی را شکست که از سال ۱۹۲۵ باقی‌مانده بود. نمایش خوب او در تیم ملی، در حالی اتفاق افتاد که پیش از آن، در بارسا نیز عملکرد درخشانی داشت و موفق شد در لالیگا ۷ گل به ثمر برساند.

آلفونسو دیویس ۱۹ ساله از بایرن‌ مونیخ یکی از جدی‌ترین مدعیان این جایزه خواهد بود. این بازیکن که خود را به عنوان یکی از بهترین دفاع چپ‌های دنیا ثابت کرده است، در سه گانه بایرن به خصوص در لیگ قهرمانان تاثیر بسزایی داشته است.

هالند که در این فصل برای ردبول سالزبورگ و دورتمند مجموعا ۴۴ گل به ثمر رسانده، از دیگر رقبای انسو فاتی برای کسب این جایزه خواهد بود.

اولین بار این جایزه به رافائل فن‌درفارت هلندی اعطا شده، و از میان برندگان قبلی، می‌توان به وین رونی، لیونل مسی، سسک فابرگاس، ایسکو و کیلیان امباپه اشاره کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۷ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!