به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۵ نکته‌ای که از پیروزی مقابل خیمناستیک آموختیم!آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ (۱۳:۳۵) (۸۰۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در این مطلب برخی از مهم‌ترین نکات اولین بازی بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان را زیر ذره‌بین آمار قرار خواهیم داد. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شب گذشته شاهد اولین بازی بارسا در پیش فصل ۲۰۲۰/۲۱ به مربیگری رونالد کومان بودیم که به لطف گل‌های دمبله، گریزمن و کوتینیو به پیروزی ختم شد‌. این شما و این نکات شایان توجه این بازی:

اولین گل دمبله بعد از ۳۴۲ روز ناکامی

این ملی‌پوش فرانسوی بعد از گلی که در اکتبر ۲۰۱۹ مقابل سویا به ثمر رساند، تا دیشب هرگز موفق به گلزنی نشده بود. البته همانطور که می‌دانید آخرین بازی او برای بارسا به نوامبر سال گذشته در مصاف با بروسیا دورتموند باز می‌گردد. با این حال این مهاجم بااستعداد شب گذشته بعد از ورود به میدان، تنها ۵ دقیقه زمان لازم داشت تا با یک ضربه از داخل محوطه جریمه اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

عملکرد امیدوارکننده خریدهای جدید

پدری در 45 دقیقه ابتدایی این بازی به میدان رفت و در پشت مهاجمان بازی می‌کرد اما اغلب سمت راست زمین حضور داشت و در همین مدت کوتاه نیز یک نمای کلی از استعداد بی‌نظیر خود را به نمایش گذاشت. ترینکائو اما در نیمه دوم به میدان رفت و در پست وینگر راست خوش درخشید.

کوتینیو و بازگشتی شکوهمندانه

فیلیپه کوتینیو با اتمام قرارداد قرضی‌اش در بایرن مونیخ به بارسلونا بازگشت و فرم فوق‌العاده‌ای از خود نشان داد. این ملی‌پوش برزیلی در نیمه دوم به میدان آمد و در پست هافبک هجومی بازی کرد و یک گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بعد از این گل او همچنین این فرصت را داشت که از خاج محوطه جریمه یک گل دیگر هم به نام خود ثبت کند اما علی رغم تلاش تحسین برانگیرش این ضربه به گل تبدیل نشد. آلنیا نیز که اخیراً قرارداد قرضی‌اش با رئال بتیس به اتمام رسید، در نیمه اول این بازی نشان داد در فرم خوبی قرار دارد.

اولین بازی محصولات لاماسیا

علاوه بر اولین بازی پدری و ترنکائو و همچنین بازگشت آلنیا و کوتینیو، در این بازی شاهد اولین بازی دو تن از جوانان لاماسیا برای تیم اصلی بودیم: ایناکی پنیا و کنراد دلافئونته. هر دو آن‌ها در نیمه دوم بازی مقابل خیمناستیک به میدان آمدند و اولین بازی خود برای تیم اصلی را به نمایش گذاشتند. پنیا کلین شیت کرد در صورتی که تلاش فوق‌العاده کنراد برای گلزنی به علت آفساید بحث‌برانگیزی که پیش از آن اتفاق افتاده بود، مردود اعلام شد.

اولین بازی کومان

این سرمربی جدید بارسا همانطور که از قبل اعلام کرد بود، در این بازی از دو ترکیب جداگانه با ۲۲ بازیکن مختلف استفاده کرد. سیستم بازی بارسا تحت نظر او به ۱-۳-۲-۴ تغییر یافت که باعث شد به مهاجمان آزادی عمل بیشتری بدهد، پرسینگ مدافعان افزایش یابد و شاهد یک بازی با دوندگی و فشار زیاد را شاهد باشیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: ۵ نکته‌ای که از پیروزی مقابل خیمناستیک آموختیم!
بازی رو دیدم بنظرم هنوز تو دفاع خیلی ضعیفیم و باید خیلی بیشتر کار کنیم انتظار سخت گیری خیلی بیشتری رو از هافبک دفاعی هامون دارم و اینکه تو حرکات انفجاری حریف اینقد راحت جا نمونن و موقعیت ندن. اما تو حمله بد نبودیم نکته امیدوار کننده اینکه چقد جوونای خوبی داریم که باعث شدن افسوس بیشتری بخورم از اینکه چرا پارسال ستین ب کسایی مث ایناکی پنیا و کنراد دلافئونته بازی نداد


یکشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ (۲۳:۵۹)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: ۵ نکته‌ای که از پیروزی مقابل خیمناستیک آموختیم!
من بازی رو ندیدم ولی به کومن و این بازیکنان ایمان دارم. امیدوارم کاری کنند کارستان


یکشنبه، ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ (۱۴:۴۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۳ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!