به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آیا مسی بعد از پایان این فصل باز هم در بارسلونا خواهد ماند؟اختصاصی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ (۱۴:۲۵) (۴۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


حداقل در حال حاضر نمی‌توان راجع به این موضوع نظر قطعی داد و به عبارتی باید گفت ممکن است هر اتفاقی بیفتد. اما آنچه مسلم است این است که مسی هنوز هم عاشق بارساست..‌. در این مطلب شرایطی که لازم است برای ماندگار کردن این ستاره آرژانتینی در نیوکمپ، فراهم شود را بررسی کرده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مصاحبه اخیر مسی به وضوح احساس او نسبت به هیئت مدیره باشگاه را نشان داد اما با این وجود او تصمیم گرفت در نیوکمپ بماند.

علی رغم اینکه به ظاهر تصمیم گرفته بود ادامه دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه دیگری سپری کند، حال اما تا پایان فصل ۲۰۲۰/۲۱ او یکی از بازیکنان بارسلونا خواهد ماند.

ظاهراً دلیل اصلی نارضایتی مسی فقدان یک پروژه ورزشی مشخص در تیم مدیریتی بارتومئو بوده است.

مسی خودش در مصاحبه‌اش گفت که اعضای هیئت مدیره تنها روی مشکلات سرپوش می‌گذارند و راه حلی برای آن ندارند. با این حال سال آینده دیگر هیچ اثری از این هیئت مدیره نخواهد بود و مسی نمی‌تواند به این نکته بی‌توجه باشد.

شاید مسی در حال سپری کردن سال‌های پایانی عصر باشکوه خود باشد اما باز هم این توانایی را دارد که آبی و اناری‌ها را به دوران اوجش باز گرداند؛ البته اگر مردم کاتالونیا این بار انتخاب درستی داشته باشند.

خوان لاپورتا نشان داده مشتاق است تا گروه خود را مجدداً جمع آوری کند و دوباره بر مسند مدیریت باشگاه بنشیند اما نواقص اواخر دوران ریاست او باعث شده هنوز برخی از هواداران باور داشته باشند که او نمی‌تواند قابل اعتماد باشد. نباید فراموش کرد که احتمال دارد دوباره شاهد آنچه در انتخابات ۲۰۱۵ رخ داد، باشیم که در این صورت به طور کل باید پرونده ماندن مسی را بست. اما حتی از لاپورتا هم رای نیاورد، ویکتور می‌تواند گزینه خوبی باشد.

از آنچه که گروه انتخاباتی او تاکنون از هیچ یک از کاندیدها حمایت نکرده است می‌توان فهمید که وظایف خود را به طور حساب شده انجام داده است و احتمالاً برنامه مشخصی هم برای آینده در نظر دارند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران


پروژه فونت کاملاً شناخته شده است، او افراد مناسب باشگاه را به طور کامل در جریان برنامه‌های قرار داده و همه جوانب را در نظر گرفته است.

با امید به اینکه فونت ژاوی را سرمربی تیم کند و پویول و جوردی کرایف را به عنوان مدیران ورزشی خود انتخاب کند، می‌توان بدون هیچ ترسی به او اعتماد کرد.

هر سه این افراد DNA بارسا را دارند و حضورشان برای متقاعد کردن مسی برای رهبری یک پروژه ورزشی حساب شده و پایان دادن به دوران حرفه‌ای خود در نیوکمپ - همان طور که قرار بود باشد - کافی است.

باید امیدوار بود که بعد از فصل پر فراز و نشیبی که بارسا سپری کرد، آینده روشنی پیش روی تیم باشد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!