به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

از فصل آینده آنتوین گریزمن پیراهن شماره ۷ بارسا را خواهد پوشیدآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ (۲۰:۴۹) (۳۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


از فصل آینده این مهاجم ۲۹ ساله در بارسا نیز همان شماره‌ای که در تیم ملی فرانسه، رئال سوسیداد و اتلتیکو مادرید می‌پوشید را بر تن خواهد کرد. در این خبر مرور کوتاهی بر عملکرد گریزمن با این پیراهن خواهیم داشت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

گریزمن از فصل آینده پیراهن شماره ۷ بارسلونا را خواهد پوشید؛ همان پیراهنی که پیش از این بر تن ستارگانی چون داوید ویا، پدرو، لارسن و ساویلا بود.

یک سال با پیراهن شماره ۱۷

آنتوین گریزمن در تاریخ ۱۴ جولای ۲۰۱۹ با پیراهن شماره ۱۷ در نیوکمپ معارفه شد و در طول فصل گذشته نیز با همین پیراهن برای بارسا به میدان رفت زیرا آن زمان این شماره در اختیار فیلیپه کوتینیو بود. به همین دلیل گریزمن نتوانست همان پیراهنی که در رئال سوسیداد و اتلتیکو مادرید می‌پوشید را از آن خود کند‌.

او با پیراهن شماره ۱۷ بارسا در ۴۱ بازی به میدان رفت و ۱۵ گل به ثمر رساند‌.


گریزمن پیش از پیوستن به بارسا از فصل ۲۰۱۰/۱۱ با پیراهن شماره ۷ برای رئال سوسیداد بازی می‌کرد. او طی ۴ فصل در سن سباستین با این پیراهن به میدان رفت و سپس پنج فصل دیگر برای اتلتیکو مادرید نیز با همین شماره بازی کرد.

گریزمن در تیم ملی فرانسه نیز صاحب همین پیراهن می‌باشد؛ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از جمله بازی‌هایی است که او با این پیراهن در آن درخشیده است.

گریزمن در پایان ماه مارس گفت: «دوست دارم دوباره پیراهن شماره ۷ را بپوشم». حال او به خواسته خود رسیده است و این فرصت را دارد که از عدد شانس خود برای درخشیدن هر بیشتر بهره ببرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!